Transfer papier n.n

[i]Hi guys,

Nou, ik had dus het idee om mijn shirts dus te gaan bedrukken met transfer papier. Die van de Bruna is 5,95 en die van de HEMA en de V&D 6,95.

Die van de Bruna is goedkoper, maar is dat dan dezelfde kwaliteit als die andere?

Beetje vaag verhaal x]

Nou, mijn vraag is dus; hebben jullie wel eens met transfer papier gewerkt? Met welke en hoe beviel/ bevalt die?

Alvast bedankt! :tipping_hand_man: [/i]

upje

Ik heb 1x geprobeert om op transferpapier te printen en toen liep mn printer vast en toen was mijn transferpapier gemold en toen moest ik heb uit mijn printer pulken.
Dat was transferpapier van de Hema.
Maar volgens mij lag dat gewoon aan mijn printer.
Maar ik neem aan dat al het transferpapier hetzelfde is.

geen idee, up voor jou!

Dankjewel voor de reacties! <3

Oh, mijn printer is ook niet bepaald… geweldig
Ik hoop dat hij het overleeft x]

Ik had van de hema, het zag er best aardig uit. Maar na 1 keer wassen was t niks meer…

Gaat dat zo snel weg ;0?
Moet je anders een of ander spul kopen zodat het degelijk blijft zitten…?

als je je tshirt bijvoorbeeld bedrukt (of hoe je dat ook zegt) hebt en je wilt hem wassen moet je hem binnenstebuiten doen dan blijft het er beter uit zien(:

dat wil ik ook nog steeds een keer doen maar ik wil het niet op een t-shirt maar op zo’n canvas tas drukken (:

Dankjewel voor je reactie :3

Ik ook nog, maar ik hang zo’n canvas echt nooit op x]

Vreselijk als je je eigen topic moet uppen en wacht op reacties x]

Ik heb ook speciaal papier gekocht gebruikt van de hema om een foto van mijn vader op een tshirt te strijken omdat hij 50 werd:P en was erg goed gelukt kleuren heel helder en duidelijk. En het zit er nog op en ziet er nog goed uit :slightly_smiling_face: zo min mogelijk wassen.

Oké, dankjewel. :3

Ik denk dat ik die van de HEMA ga kopen, ondanks dat die van de Bruna goedkoper is.

Zo min mogelijk wassen? Jammer als je een leuk T-shirt hebt, dan kan je die echt niet vaak aan

Ik heb laatst ook een t-shirt bedrukt. Hij was wel super leuk geworden en mooie kleuren enzo maar het gaat er wel super snel weer af als je het wast enzo. Best jammer.