trampoline trucs

Leuke strucs voor op de trampoline? Plaats ze hier!

ik weet geen trucs maar toch een upje!
ik ga straks een trampoline kopen!
ik kreeg er eerst geen maar mijn beste vriendin heeft mijn mama overtuigd

Salto en achterwaartse salto ?

Cody & baby fliffis & dubbel a.o. C :grinning:
Wel op een wedstrijd trampo

een vriend van mij (die in australie woont) oefent snowboard trucs op zn trampoline

Hoort dit niet bij food & sport?
Verder zou ik 't niet zo goed weten, kon niet verder dan een salto haha.

ik kan alleen de salto voorwaards en pino capucinno wat ben ik daar trots op :smirk:

Ik doe altijd eerst op mijn knieën springen, dan handstand
knieën , handstand
en dat dan een stuk of 4 keer
dan doorklappen en mezelf opvangen in een bruggetje
en dan mijn benen weer over mijn hoofd laten springen en dan sta ik weer normaal =D.

flik-flak of hem andersom gaat ook lekker makkelijk op de trampoline!

kheb helaas geen filmpje, maar mijn favo truckje is springen, dan op je rug vallen, (evt. halve draai als je weer omhoog veert) en dan weer staan. Klinkt heel dom, maar is heel grappig xD

hm… op youtube staan heel veel tutorials, moet je maar eens kijken!

ik doe altijd salto voorover, salto gestrekt voorover, salto-landen-salto, kniesalto-op kniën landen-gelijk salto erachteraan.

meer kan ik niet echt helaas. flikflak en achteruitsalto vind ik echt gaaf. achteruit leerde ik op spaceturnen maar ik durfde niet alleen -__- en nu kan ik hem helemaal niet meer.

als ik dit allemaal doe, ben ik bang dat ik mn nek breek :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee grapje.
het is me ooit in een vroeger leven misschien gelukt om een salto voor- en achteruit te maken. nu zou ik het niet eens meer durven hihi.

Wat dacht je hier van?:
http://www.youtube.com/watch?v=6JUZhqxqAMc
Nee, grapje. Zou niet weten wat je op een tuintrampoline kan doen. Heb vroeger op trampolinespringen gezeten maar daar leer je dingen die je niet thuis moet doen. Mijn zusje is dit jaar naar Rusland geweest voor het WK. Niet dat iemand dat intereseert maar vind het leuk om te vertellen, haha.

Ik vind het anders wel interressant! xd
Maar dat komt gewoon omdat ik die sport ook doe :grinning:

Ik spring op mijn rug en dan doe ik een soort van achterwaartse salto of handstand het is echt gaaf. Misschien kan je ook de rug draai doen.

Ik heb echt iets super leuks bedacht!
Ik was laatst namelijk aan het springtouwen en ik dacht; mmm waarom niet op de trampoline? Dat gaat veel makkelijker hahah ;p
Dus ik met mijn springtouw op de trampoline wat rondspringtouwen…
Zelf heb ik een aantal jaar op gym gezeten (niet professioneel ofzo dus aantal basis dingen zoals salto kan ik.) dus legde ff het springtouw aan de kant om een saltootje te doen. Na dat saltootje te hebben gedaan pakte ik het springtouw in mijn hand en dacht; waarom niet dit samen?? Een salto en ook tegelijkertijd springtouwen!!

Duss iets nieuwss:

Tijdens het touwtjespringen een salto doen en wanneer je weer op je voeten komt na de salto direct door springen.

Misschien kost het wat moeite en een paar keer vallen na dat het lukt, maar het is wel super leuk!

Xx :upside_down_face: