Trampoline Springen.

Weet iemand of dat echt een sport is om te doen?
Het lijkt me namelijk leuk om te doen als een sport maar ik kan het bij mij in de buurt niet vinden.

Sorry als dit in het verkeerde board staat maar ik wist niet echt waar ik het anders moest zetten :slightly_smiling_face:.

Verplaatst naar lifestyle.

i don’t know, maar vaak zijn die verenigingen ver weg…
mss een idee om gewoon een trampoline te kope en die in je tuin te zette? dat is ook leuk! :slightly_smiling_face:

ik zit bij een turnvereniging waar we een springgroep hebben
maar dan doen wel wel kleine trampoline, de grote trampoline is al jaren kapot.

Ja dat is ook een olympische dinges.

Ja het bestaat wel, google naar een vereniging in de buurt zou ik zeggen :stuck_out_tongue:

Ja hoor, mijn zus heeft 2 vriendinnen, en ze doen het ook ^^

Ja, ik heb het ongeveer een jaar gedaan ^^

Ik had vroeger een trampoline :frowning_face:, lykt me wel leuke sport trouwens.

Je kunt denk ik bij een turnvereniging terecht. Bij mijn vereniging hebben ze in ieder geval een springploeg. Maar daar springen ze niet alleen maar op die grote trampolines, maar ook over kasten enzo. Ik weet niet wat je wilt: ook over kasten e.d. of alleen zoals op de wedstrijden zegmaar?:stuck_out_tongue:

bij ons in het dorp moet je gevraagd worden voor de spring groep…

[i]hee , het is zeker een sport !
je hebt zo’n grote trampoline waar je super hoog mee gaat,
maar ook mini dat is dat je moet aanrennen en dat springen en dat kan je streksprongen tot aan dubbelsalto op doen , en dan moet je belanden op de mat.,
dat doe ik dus , ( het laatste )
en 14 November , gaan wy naar een kwalificatie ronde voor het NK ,
khoop dat we door gaan.

p.s welke verenigingen zyn er want ik weet dat er by Amsterdam en Rotterdam veel zitten in Gelderland , Utrecht , Noord Brabant en Limburg.

khoop dat je wat meer weet .
xx.[/i]

Jup! en het is echt heel gaaf! Zelf doe ik het niet hoor. M’n bezwaar is een beetje dat ik het moeilijk vind om verder te leren dan dubbel salto en gewoon schroeven. Maar het is zeker de moeite waard!

er bestaat wel mini trampoline springen. dat doet een vriendin van me

Ja, misschien kun je via een turnploeg zo’n vereniging vinden? Sommige turnploegen hebben ook een springploeg.

oud topic jongens…