trakteren V&D

heeeegirls!

ik ben bijna jarig & omdat ik op mijn verjaardag moet werken
wil ik ook al mijn collega’s even trakteren natuurlijk!
Maar omdat het nogal oudere mensen zijn heb ik geen idee waar op ik zou moeten trakteren!

iemand ideeen? ('aaaa)

Met mijn verjaardag heb ik chocoladecake gebakken (echt zo heerlijk is die)
En anders kan je een taart kopen ofzo?
Weet niet hoeveel geld je eraan uit wilt geven en hoeveel collega’s je hebt…

Iets van brownies ofzo kan ook nog.

Ik werk bij ah, en wij kopen dan gewoon een taart of een vlaai ofzo (Ja ik kom uit limburg haha) en die zetten we dan in het koelkastje en leggen we op de tafel een briefje…

ik heb iets van 40 collega’s die iets moeten hebben haha!

Wow, da’s wel veel. Ik werk dan bij de C1000, maar trakteer alleen mn eigen afdeling xD

Doe dan brownies, of een 2 cakes die je al hebt gesneden (20 plakjes per cake moet lukken) en dan zet je er een bus slagroom bij.

hmm ja.
goed idee hahah

iemand meer? ;$

up.

Ik zou gewoon 2 vlaaien ofzo kopen en dat op tafel zetten in kantine met je naam… Zo kan iedereen een stuk pakken.

2 vlaaien … hmm
maar laat zeggen uit 1 taart komen 12 stukjes
uit 2 taarten dus 24 dus dan mag ik wel 4 taarten.
& weetjewel hoe duur dat is ;$

Als het allemaal oudere mensen zijn: allemaal 1 blokje chocola of 1 stukje fudge… ze zijn meestal toch op dieet.
Of koop bij de Aldi van die zelf maak tompouchen. Niet te duur, en je maakt er zomaar 6-8 uit 1 doos 40:6= 6,66= 7 dozen keer een twee euro ongeveer? Zoveel ben je nog niet eens aan een goede vlaai kwijt die kost meer. :slightly_smiling_face:

je kan 2 van die celebration dozen op tafel zetten?

ooh die van die tompoucen vind ik serieus waar een goed idee!
ik ga gelijk tegen mijn mem zeggen!
haha

soesjes met poederzuiker. In het vriesvak van de AH niet bij de bakkerij. Ben je 90cent voor iets van 30 soesjes kwijt en dan nog eens 90 dus 1.80 +poedersuiker en het ziet er feestelijk uit

Je hebt ook bij de Aldi (geloof ik) een groot pak mini tompouchen (of hoe schrijf je dat). Koop je er daar toch wat van? Of gewoon allemaal grote pakken met koeken gewoon los leggen op een schaal :] Het gaat gewoon om het idee.

Oh! Nog een ideetje, had ik gedaan toen ik wegging bij stage. Overleggen met de keuken, ik weet dat La place losstaat van de V&D zelf maar je zou er vast wel wat mee kunnen regelen, of je daar even wat bitterballen warm mag laten maken. Lekker en ook wel goedkoop!

Volgens mij kostte zo’n grote zak bitterballen (70? stuks) iets van 2 euro ofzo…

Is niet zo moeilijk,
gewoon cake snijden ofzo.
kost bijna niets.