Trakteren op stage

Hallo meiden,
Sinds eind augustus tot eind januari loop ik stage in een praktijk. Nu ik bijna klaar ben met stage, zit ik er al over na te denken wat ik zal trakteren op mijn laatste stagedag. Maar ik weet zelf niet wat ik moet geven/trakteren. Ik moet elke stagedag vroeg van huis(lees: 6:45) dus iets bakken voor dat ik weg ga is niet zo handig…
Dus hierbij mijn vraag, weten jullie iets leuks/lekkers om te geven/trakteren??

iets bakken de avond ervoor? :stuck_out_tongue:

Waarom zou je zelf iets bakken? Je kunt ook gewoon [mini]appelflappen kopen ofzo? (: Veel minder werk.

De dag ervoor van die kleine taartjes halen bij een bakker? Je kan natuurlijk ook trakteren op appels -okee flauw :angel: -

gedroogd fruit
nee grapje x]
Gewoon appelvlaai/kruimeltaart of cake, of bonbons. Gewoon terugdenken aan de basisschooltijd

oh haha ik dacht dat je ging trakteren op een stagen ofzo. ik dacht al. Nou, misschien loempia’s?

Puddingbroodjes!

Koekjes!

Cupcakes/macarons!

Bedankt voor jullie snelle reacties!

Cupcakes :")

Haha, ze zien mij al aankomen met appels. Appels zijn gezond en mijn stageplaats is een huisartsenpraktijk!

Je kunt het ook vast de avond vantevoren bakken?
Gewoon cakejes :slightly_smiling_face: evt kun je ze nog wat versieren met chocola.
Hoeveel mensen werken er (als je 300 cakejes moet bakken is het wat veel maar dat zal wel niet toch ;p)

appeltaart ofzo?
Op mijn stage bij de kleuterklas had ik veel moeite gedaan en allemaal cakjes gebakken en ingepakt en met een persoonlijk kaartje erbij. Maar ik heb ook echt een goede band gehad met die kindjes dus dan is het wel leuk.
Maar bij een huisarts is dat een beetje lullig denk ik. Ik zou gewoon voor iets simels gaan dus of iets van cakjes of een appeltaart van de hema ofzo.

ongeveer 7 op een dag

Vanwege je naam en profielfoto moest ik daar aan denken :stuck_out_tongue:

Haha

Appeltaart met een doosje merci is dat een idee??

zet gewoon daar een taart neer ofzo
xxx

waarom iets trakteren?
ik ga dat niet doen :’)