Trakteren op school, 3 december

Hee,

Ik ben dus aankomende donderdag jarig, en ik vind het leuk om te trakteren op school. En nee, dat is niet kinderachtig, want volwassenen trakteren toch ook op hun werk? En wie wil er nou niet iets lekkers tijdens school :grinning:
We hebben dan een projectdag, en zitten de hele dag met onze wiskundeklas in hetzelfde lokaal. In de pauzes krijgen we een worstenbroodje of appelflap van de school, en koffie/thee.

Mijn vraag is; wat is gemakkelijk om te maken/kopen, lekker, en waar je gemakkelijk genoeg van hebt voor een klas van ongeveer 30?

xxxxxxxxxxx

Minicelebrations,chocolaatjes,candy bars, zakje chips, lollys, cakejes

(is toch niet zo moeilijk te bedenken… En anders google!)

Ik zou iig niet met van die grote dingen komen als er bij ons op de basisschool gebeurde XD.
Maar van die zakjes met allemaal verschillende dingen erin… Van mars etc. Weet niet hoe het heet.

bij ons uberstandaard: lolly’s

Ik vind het persoonlijk iets voor op de basisschool.
Maar true tegen iets lekkers zeg ik geen nee.

Die celebrations vind ik zo standaard. Die heb je in 2 seconden op =\

Zat inderdaad iets meer te denken in de richting van cake ofzo :stuck_out_tongue:

Bak brownies! =)

Of koop ze, als je geen tijd hebt/niet kunt bakken :’)

cupcakes

Lollies is denk ik wel een goed idee.
Morgen maar een zak lollies kopen :stuck_out_tongue:

En voor de gene die nou geen lollies lusten? :3

Van die uitdeelzakjes met M&M’s misschien? :slightly_smiling_face:
Of van die mini mars,snicker,twix,milkyway en bounty’s ?

Alvast gefeliciteerd trouwens!

Bij ons doet iedereen (meestal zo’n grote pot) chupa chups.

hmm

*negerzoenen
*Van die kleine zuurstokjes
*Taaitaaipoppen
*Kerstkransjes? Maar das misschien een beetje vroeg als je al voor Sinterklaas jarig ben

*Kijk anders bij de Makro hebben ze heel veel lekkere dingen om te trakteren en zit in grote schaal verpakt en ben je zo voordeliger uit…

Ik weet zeker dat de mensen die ik ken allemaal een lollie lusten :stuck_out_tongue:

Mijn vriendin had zelf een cake gemaakt,maar ik ben morgen al jarig dus geen tijd voor…

Muwhaha, oke dan :3