Trainingsschema's, doelstellingen en toch plezier..

wat doe je het liefst binnen de fitnesscentra?
  • krachttraining
  • cardio
  • beide gecombineerd

0 stemmers

Zo! Ik ben wel benieuwd naar iedereen die naar een fitnesscentra/school gaat, Wat je het liefst doet, wat je doel is en hoe je dat probeert te bereiken. Hebben jullie vaste trainingsschema’s ? of kijken jullie maar een beetje wat jullie doen en doen jullie waar je op dat moment net zin in hebben?

Mijn doel is nog maals 10 kg afvallen, er is al ruim 10 kg af in totaal, en nu blijft mijn gewicht hangen, kwestie van doorzetten dus, en het omgooien van schema’s, trainingen, sporten.

Ik doe zowel cardio als kracht graag, cardio doe ik minstens 45 minuten, en wissel dat af d.m.v. verschillende apparaten gebruiken (meestal loopband op 9,5 p u met pauzes van 6 km p u) en een interval training op de crosstrainer of roeiapparaat. Kracht doe ik sinds afgelopen 2 weken: Dan train ik buik, benen, schouders en rug trainen. (3 x sets van 20 keer op het juiste gewicht (niet te zwaar, niet te licht) :wink:)

Ik ben sinds 2 weken ook bij de fitness. Mijn doel is ongeveer 4 kilo afvallen en vooral conditie krijgen. Ik ben vrij slecht in hardlopen dus dat doe ik ongeveer 15 minuten. En dan nog ongeveer 15 minuten crosstrainer. Daarna krachttraining, vooral benen en armen train ik een half uurtje.

Ik vind cardio stom want daar word ik moe van, heb totaal geen conditie haha. Maar ik vind krachttraining wel leuk omdat je dan echt je spieren gebruikt, en stretchen voor lenigheid.

Er zijn verschillende topics in dit board waar je dit ook kwijt kunt, zoals Krachttrainingtopic! Slotje dus.