Trainingsschema en eten..

Hoi! Mijn naam is Samantha. Over 4 maanden ga ik beginnen met de vooropleiding van het leger alleen is mijn fysieke conditie niet zo goed. Ik wil daarom graag veel gaan trainen, maar ik weet niet hoe ik een goed trainingsschema kan opstellen. Ook wil ik beter gaan eten, ik eet weinig en heb ondergewicht* dus als ik aankom is totaal geen probleem!

*Ondergewicht heb ik door een snelle spijsvertering, ik eet wel oke maar niet om veel te sporten en zo. Als ik veel beweeg word ik nog wel eens duizelig.

Ik vraag dus aan jou of je me wilt hebben met het opstellen van een trainingschema voor thuis en voor een ‘schema’ om goed te eten…

Alvast bedankt,

xoxo

Ik denk dat weinig op dit forum zonder verder informatie en opleiding een goed schema voor je kunnen maken.
Wel kan je eens kijken naar insanity en p90x van beachbody. Dit zijn workouts die je volgens schema volgt. Beide zijn zeer intensief en ik vind ze wel passen bij het leger.
p90x is vooral spierkracht opbouwen
en insanity is vooral conditie.

Verder mogelijk voor voedingsadviezen zou ik hier kijken.

Sowieso om de 2 uur een kleine maaltijd met eiwitten.
Ik denk dat het verstandig is om met je huisarts te bespreken wat je opties zijn en via de sportschool een schema opstellen.

@Denna , ik kan het niet vinden…

@kraplapje , ik wil niet naar de sportschool, geen geld en geen tijd. Zit in me examenjaar en ga op vakantie enzo :wink:

Iets duidelijk, wat kan je niet vinden?

Die schema dingen die je net beschreef van beachboy ofzo…

Je kan het makkelijk googlen.
Beachbody, de eerste link is meteen goed.