Train Topic

Wat voor sport doen jullie en trainen jullie ook nog in je vrije tijd zoals joggen of sportschool of elke avond sit ups ofzo?

Ik doe trouwens niet aan sport en doe elke dag een aantal sit ups. Ook heb ik 2uur in de week sport op school.

ik zit niet op een sport, maar ik hardloop in mijn vrije tijd en ik doe strek/rekoefeningen.

Ik doe niet aan een echte sport.
Ik loop 3 keer hard in de week en verder nog verschillende workouts zoals crunches, plank, wallsit, push ups, jumping jacks en dat soort dingen. Daar moet ik echt eens mee stoppen :joy:

Hoezo? Het klinkt trouwens echt super zwaar :cold_sweat:

Hoezo zou je willen stoppen? Sporten is leuk, en goed voor je gezondheid! En daarnaast heb je meer energie en zit je vaak lekkerder in je vel!

Zelf sport ik 6 dagen in de week, voorheen een intensieve indoor training met veel verschillende oefeningen, hardlopen, ergometer en roeien. Nu spin (fiets) ik 6 dagen in de week i.v.m. een blessure. Daarnaast doe ik 4 á 5 keer in de week buikspier training en 4 á 5 keer in de week 50 push-ups.

Ik zie je nu voor me als een enorme slanke spierbundel :flushed: HOE HOU JE DAT VOL

En volgensmij zijn er ook genoeg negatieve reacties in het forum

Ik train zeven dagen per week (okee, even vakantie gehad, maar sinds deze week weer begonnen). Daarvan doe ik vier dagen per week een uur tot anderhalf uur krachttraining met losse gewichten, in een push/pull/legs splitschema. Ik loop twee dagen hard (een intervaltraining van maximaal een uur en een duurloop van ongeveer anderhalf uur). En één keer per week heb ik twee uur survivaltraining waar ik met specifieke survivalobstakels werk (veel op armkracht, veel touwklimmen en tussendoor hardlopen). En als ik tijd heb ga ik ook eens in de twee weken klimmen/boulderen in de klimhal, dat combineer ik vaak met een hardlooptraining eerder op de dag :slightly_smiling_face:

Voordeel van veel trainen is dat ik ook heel veel moet eten haha.

Ik ben de laatste weken echt even ingekakt wat betreft intensief sporten. Ik trainde 3x per week in de sportschool en 1x per week danstraining. Momenteel wil ik het volgende nog de komende 2 maanden aanhouden 1x kickboksen zaktraining, 1x crossfit, 1x danstraining en dan moet ik eigenlijk ook 1x zwemtraining doen. Ik begin binnenkort bij Defensie en zie zo op tegen die zwemtrainingen dat ik mezelf enkel makkelijker kan maken door zelf 1x per week te gaan zwemmen.
Oh, en ik moet ook weer beginnen met hardlopen dus dat ga ik denk ik doen voor of na mijn training in de sportschool. Dat is momenteel eerst even specifiek 1900m in 12 minuten.

Zoals skippybal al zegt is dit niet nodig omdat er al genoeg topics zijn waar je terecht kunt met je vraag. Slotje