Trailer nieuwe Harry Potter!

Hey girls! ik weet niet of een soortgelijk topic al geplaatst is, maar ik kon hem in ieder geval niet vinden…
anywaysss: eindelijk is er een trailer van de nieuwe harry potter! (en de halfbloed prins!)
ik heb hem op msn pagina gekeken (hier de link: http://video.msn.com/?mkt…03-8319f4dcb2f9&tab=m2154 )

ik kan niet wachten tot de film zelf eindelijk uit is, in november!
ik kijk er echt naar uit!

p.s: please geen reactie van: ik haat die stomme boeken/films, want kijk en reageer dan gewoon niet

Ik heb hem al gezien (de trailer)
Ik hoop dat hij beter is dan de vorige, en als hij draait ga ik zéker weer kijken!! :grinning:

Ik hou helemaal niet van dat soort films waarin dingen gebeuren wat dus echt niet kan. Bijvoorbeeld Spiderman ofzo, ugh. Maar, Harry Potter vind ik nou wél weer leuk. Geen idee waardoor dat komt. 't Sfeertje ofzo?

De trailer vind ik overigens best saai. Ik heb het boek gelezen, en de trailer kan je nog velen malen aantrekkelijker maken. Ja oke, het is misschien een verkorte versie, maar toch.

Dan moet je een teaser zoeken, die zijn wat langer :stuck_out_tongue:
Ik vind de trailer ook nogal saai. Het boek vond ik écht goed, hopelijk is dat met de film ook zo!

trailer vond ik echt te kort ja! en die laat helemaal niet zien hoe leuk het boek is! ik hoop maar dat ze de film niet zo saai hebben gemaakt, en ook niet dat ze al te veel dingen hebben weggelaten of verandern zoals bij de vorige film, dat vond ik nogal teleurstellend… ik ben wel blij dat ze van boek 7 twee films maken! want ze konden onmogelijk alles wat er in het boek gebeurt goed weergeven in de fims als ze geprobeerd hadden die in 2,5 uur te proppen! ik ben echt benieuwd!!

Ziet er wel spannend uit.
Vooral als ie op het laatst zegt: ‘No’. :stuck_out_tongue: Raak je toch benieuwd enzo…

Ik vind de trailer eigenlyk niet zo geweldig… alleen een paar stukjes op het einde. khoop dat ze niet teveel hebben weggelaten en dat ze weer een stuk 3d maken :grinning:

dit is niet de officiele trailer maar de teaser trailer, ook wel officieel maar goed. de echte officiele trailer komt half augustus en zal dan ook wat langer duren zo rond de 3 minuten ^^.
ik vind hem overigens wel goed maar wel jammer dat ze alleen marten/voldemort laten zien, harry zegt 1 zin ofzo O.o

naja ik kijk uit tot 20 november! :grinning: kben zo benieuwd!

oh komt er nog een?? echt vet, kan niet wachten! en ik hoop dat ze een beetje bij het boek zijn gebleven, want Perkamentus zegt wel in de trailer: dit is misschien het meest belangrijke herrinering die ik heb gevonden… en dan laten ze die ene over kleine Voldie zien… terwijl in het boek hij de belangrijkste herrinering die van professor Slakhorn noemt, na de toverdrankles enz… (ja ik heb da boek te vaak gelezen ja :stuck_out_tongue:) naja, anywaysss… ik ben echt benieuwd naar hoe het allemaal uit komt te zien, ik denk dat het weer zo’n “donkere” film gaat worden zoals de laatste twee…

i LOVE HP! kan niet wachten tot hij uitkomt :grinning:
hopelijk blijven ze het orgineel boek een beetje volgen… =/

Ik vind Harry Potter en de Halfbloed prins echt een geweldig boek <333.
Ik heb het laatste deel nog niet gelezen omdat ik die na Halfbloed Prins de
film ga lezen… maar ik ben benieuwd naar de trailer even kijken.

Ik ben verslaafd aan die films! :grinning:

Ik kijk en heb de films eigenlijk alleen maar voor de heb. Ik ga altijd wel naar de bios om hem te zien, maar het valt altijd toch wel weer tegen. Komt gewoon omdat ik ongeveer elke zin ken uit et boek, dus de boeken véél leuker vindt (: Ook vindt ik Emma Watson zwáár irritant. Ik vindt niet dat ze goed kan acteren.

[nohtml][b][message=2946492,noline]HelloGuys schreef op 03 augustus 2008 @ 14:45[/message]:[/b] Ik hou helemaal niet van dat soort films waarin dingen gebeuren wat dus echt niet kan. Bijvoorbeeld Spiderman ofzo, ugh. Maar, Harry Potter vind ik nou wél weer leuk. Geen idee waardoor dat komt. 't Sfeertje ofzo?[/nohtml]
Ja dat heb ik ook. Ik vindt normaal zulke boeken ook écht niet leuk.

Harry Potter is fun ^^ kan niet wachten tot november! :grinning:
Ik zou zowiezo wel van zulke films… net zoals: Batman & Spiderman.

Maarre, blijven de films 12+?
Want 16+ Kom ik dus niet binnen <_<
En ik moet hem in de Bios zien (A)

Ik wil hem nu al zien!! xD

Ja ofniet! helemaal mee eens, boeken zijn altijd leuker daarom zijn de films meestal een teleurstelling omdat ze dan toch van alles veranderen… Ze zijn bang dat het anders te lang duurt en te saai wordt voor in de bios ofz, maar mensen die het in de bios gaan zien zijn toch allemaal fan dus zouden dat denk ik niet eens erg vinden… (ik tenminste niet :stuck_out_tongue: )
en Emma overacteert soms inderdaad, vooral in deel vier, na die bal toen ze tegen Ron uitviel enz, was ook al zo overdreven…
marja, blijft toch altijd leuk om naar te kijken, vooral als ze plaatsten laten zien (zoals Azkaban) je hebt er wel enige voorstelling van, maar als je het zo ziet, en het boek daarna terugleest zie je het altijd veel levendiger voor je enz :slightly_smiling_face:

[nohtml][b][message=2949914,noline]xxAnjaxx schreef op 05 augustus 2008 @ 21:38[/message]:[/b] [...]

Ja ofniet! helemaal mee eens, boeken zijn altijd leuker daarom zijn de films meestal een teleurstelling omdat ze dan toch van alles veranderen… Ze zijn bang dat het anders te lang duurt en te saai wordt voor in de bios ofz, maar mensen die het in de bios gaan zien zijn toch allemaal fan dus zouden dat denk ik niet eens erg vinden… (ik tenminste niet :stuck_out_tongue: )
en Emma overacteert soms inderdaad, vooral in deel vier, na die bal toen ze tegen Ron uitviel enz, was ook al zo overdreven…
marja, blijft toch altijd leuk om naar te kijken, vooral als ze plaatsten laten zien (zoals Azkaban) je hebt er wel enige voorstelling van, maar als je het zo ziet, en het boek daarna terugleest zie je het altijd veel levendiger voor je enz :slightly_smiling_face:[/nohtml]

Ja precies! Het leukste gedeelte van het boek zit er ook nooit in, de ‘normale’ gang van zaken, en gewoon tussen de lessen door en alles.
En dat met die film is niet helemaal zo, mijn zwager en zus vinden de boeken níet leuk (hoewel ik mn zus ‘de half bloed prins’ heb laten lezen, en ze vondt het tof), maar ze gaan altijd wel mee naar de bios, en kopen zelfs de films :stuck_out_tongue: Ja… die Emma zet altijd dezelfde schelle stem op, die ze altijd doet als ze boos/overstuur is en schreeuwt.