traguspiercing, vraagje

Hoi!

Ik heb 2 dagen geleden een traguspiercing laten piercen, wat nogal zeer deed.
Maar ik heb er nu nog steeds heel erg last van, het is de hele tijd een kloppende pijn en bij lachen of kauwen (aanspannen van de kaakspier) voel ik het drukken. Een soort kiespijn gevoel maar dan bij je oor. Ik heb niet het idee dat het ontstoken is, aangezien het niet echt dik is of rood. Ook als ik op de huid rondom mijn oor druk is het gevoelig. Het is een naar gevoel.

Ik was het met antibacteriele zeep 2x per dag, heb er verder niks mee gedaan alleen een keer met een watje en gekookt water met zout schoongemaakt. (Heen en weer bewegen lukt niet, en draaien is niet goed is me verteld)

Kent iemand dit? Moet ik me zorgen maken of is het gewoon normaal dat het zo gevoelig is? Hoe was dit op het begin bij jullie?

Ik kan trouwens wel gewoon voorzichtig op het oor slapen zonder dat ik wakker word van de pijn.

Ik heb geen verstand van piercings dus ik kan je niet helpen.
Misschien kan je het bij het Piercings topic vragen.

Zelf heb ik geen tragus piercing, maar ik denk dat dit gewoon komt omdat je 'm pas 2 dagen hebt. Ik heb wel andere piercings in m’n oor en die deden pas na 3 maanden geen pijn meer.

1. piercing topic.
  2. antibacteriele zeep is niet goed want die haalt ook de bacteriën weg die zorgen dat de huid heelt.
  3. niet aan zitten, niet op duwen, niet bewegen…
  4. zeezouten! 10 minuten laten weken, afspoelen en laten drogen.

Niet wassen met antibacteriele zeep? De piercer in een gewoon goede shop heeft het me zelf mee gegeven… neem aan dat het dan toch gewoon goed is?

http://forum.girlscene.nl…ings/list_messages/197020