traditionele familiefoto's

omdat een familie foto waarbij je op een rijtje staat zo saai is, willen wij graga leuke foto’s maken. Nu weet ik toevallig dat je in vollendam in klederdracht foto’s kan maken, maar kan je nog ergens anders apparte foto’s maken, ik heb een keer gezien dat mensen foto’s hadden laten maken in middeleeuwse stijl, maar heb geen idee waar je dat kan doen.

dus als jullie leuke ideeen hebben, een site ofzo, wil ik het graga horen :grinning_face_with_smiling_eyes:

bedankt alvast

Google is je beste vriend.

verzin zelf wat

is dat een standaart antwoord hier ofzo :sleeping:
dat heb ik natuurlijk al gedaan, daarom vond ik alleen dat in volendam

dat gata een beetje moeilijk, als je alle kostuums en attributen wil hebben

wat is vollendam?

Ik gok Volendam?

bij de efeling kan ook en ze bedoelt volendam ^

oo haha XD ik zie het dubbel ll XD

Graga, vollendam, gata, standaart :’)

Je kunt uuuhm doen alsof jullie in de renaissance leefden? Toen lieten familie’s zichzelf altijd heel netjes schilderen, mooie pakken/jurken aan enz.

ja dat is ook een leuk idee, maar het liefst wil ik dat je gewoon ergens bij een fotograaf net zoals in volendam je zo kan laten fotograferen

Leuk! Ik ga morgen ook foto’s maken met mijn gezin, hoop dat ik hier wat ideetjes op doe. (:

oooh haha ik dacht al.
maar verder… ik kan je niet echt helpen. :wink:

up

In phantasialand in duitsland kon je in middeleeuwse kleding gehesen worden.

Maar dat is weer wat ver weg :’)
wel heel leuk^^

ja lijkt me wle heel leuk, maar ik kan het niet echt vinden op de site, ook omdat mijn duits niet zo goed is XD

up

Je kan ook zelf gekke kleren aan trekken en dan buiten foto’s maken/laten maken. En dan met gekke sprongen en gewoon heel spontaan!

ja dat is wle hele leuk :grinning:
maar aangezien wij een foto willen met onze hele familie, met kleine neefjes, opa’s oma’s enz, en ik zie hun niet zo springen :stuck_out_tongue:
dus het liefst gewoon bij ene fotograaf die een bepaalde stijl fotografeerd.

open lucht museum in oude klederdracht