Traagheid en foutmeldingen?

Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of ik de enige ben die last heeft van dat het forum soms een hele tijd erover doet om te laden of helemaal niet laadt en dan een foutmelding geeft met iets van SOAP of dat de pagina niet bestaat of een server die vreemd doet.
Vooral de traagheid is wel vervelend. Dan klik ik iets aan en ga ik daarna gewoon wat anders doen terwijl ik wacht tot het geladen is. En soms als ik dan weer kijk is het niet eens geladen maar is er een foutmelding :frowning_face: .

Hebben jullie daar ook last van of ben ik de enige?

Heb ik ook!

Hij is bij mij nu ook super sloom…

Dat heb ik al een geruime tijd.

Mijn computer is nogal traag, maar deze site ging bij mij nog trager dan andere sites. Vandaar dat ik het me afvroeg of het aan mij lag.

Maar blijkbaar ligt het dus niet aan mij.

Ik heb hier al eens over gemaild, en de techniek zou ernaar kijken. Mocht je toch nog foutmeldingen krijgen, dan zou ik zeggen: stuur een printscreen naar Danique(@girlscene.nl), dan stuurt ze het weer door naar de techniek. Want het is erg irritant inderdaad.

Ik heb het ook.vandaag ook alweer 7 x

Heb ik ook heel veel last van…

Ik heb het sinds vandaag

Het forum is nog geen jaar oud en valt weer terug in z’n oude gewoontes… ook al een hoop dubbelposts voorbij zien komen

Dat met die foutmeldingen heb ik ook erg vaak!
Erg vervelend!

Zoals nu zit op de iPad, en mijn iPad is normaal heel snel… Maar ook de traagheid van het forum is hierop te merken…

Ohhh het is nog steeds zo verschrikkelijk traag :frowning_face:
hebben jullie er ook nog last van?

Gisteraaf was het vréselijk, bah
Vandaag valt het mee…

Het nieuwe forum heeft een jaar gewerkt.

hilarisch

Het viel me nog mee toen dit topic geopend werd. Nu is het echt zooo erg --’