TP4Y - Too pretty for you

Hii girls,

Afgelopen seizoen deed bij Hollands got talent de meiden groep TP4Y mee. De groep bestaat uit 4 leden,-vlnr- Nour Mens (15), Zoë Tauran(17), Sterre Tapilatu(15) en Amber Delil(15).

De meiden hebben flink veel kritiek op hun gekregen, maar desondanks hebben ze ook een redelijk veel fans.

Ik ben wel benieuwd of er hier op girlscene meiden zitten die wel eens van hun hebben gehoord en wat hun mening er over is.

Als er geen animo is voor dit topic mag er uiteraard een slotje op!

• beginpost aangepast-

Ik vond ze wel leuk! Wel jammer van hun zang in de liveshow. Ze zijn trouwens ook erg mooi en ik vind hun kledingstijl ook erg leuk

Ik vind ze zelf vreselijk, maar ben wel erg benieuwd waarom mensen ze precies leuk vinden… Dus ik lees mee.
Kom hier dus niet om te haten (:

Hun auditie was echt steengoed! Vond de liveshows ook wat minder inderdaad. Ze zijn ook vooral bekend omdat twee meisjes een relatie hebben met jongens van B-Brave (nederlandse boyband) en vriendinnen van mij zijn daar fan van dus dan komt TP4Y daar automatisch bij haha.

Wat waren hun vreselijk zeg. Wat Voldemort zegt

Haha precies dit ja, ik vond zelf hun auditie wel echt leuk en het klonk goed, maar sinds de liveshows is het een te grote hype, en inderdaad, B brave is ook een deel van de bekendheid.

maar bbrave is ook toondoof

-

maar bbrave is wel leuk XD

Ik vraag me af waarom je je groep too pretty for you noemt

Dit ja.

Ik zit ook al de hele tijd met die vraag ja

En dan zekers frappant als zelverzekerheid onder meisjes je motto is

een van hun zit bij mij op school en ze is niet echt de meest aardige persoon, laten we het daar maar op houden :slightly_smiling_face:

lol die sterre zit op gs