Toys Topic

Heej,

Er wordt regelmatig gepraat over toys, maar niet echt welke verschillen er zijn en hoe men tegen toys aankijkt. Op internet zie je heel veel verschillende dus ik dacht waarom geen topic speciaal over toys.

Waarom kies je juist die ene, bevalt hij goed, welk materiaal vind je prettig (glad plastic, fluweel zacht plastic of rubber) en heb je nog wensen voor de toekomst :wink:

Dan moet ik natuurlijk eerst:
Ik heb zelf drie toys. Een kleintje die je alleen voor dat ene plekje kunt gebruiken en dus niet erin kunt stoppen, een eitje met draadloze afstandsbediening en een gewone rechte vib. Voor elke stemming heb ik dus wel iets. Voor ff snel, voor spannend (het eitje kan ook via een app bedient worden) en voor wat uitgebreidere sessies :wink: Het eitje vind ik echt super.
Mijn vriendje vind het overigens geen enkel probleem omdat hij de bediening ook mag hebben.

Dit klinkt zo komisch, heb je dat ding in tijdens een etentje met je vriend en zn ouders, zet hij dat ding via een app ineens aan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja zoiets dacht ik eerst ook wel. Mijn vriendje gaf hem aan mij maar we hebben wel afgesproken dat ikzelf bepaal wanneer ik hem wil gebruiken.
Maar ik app hem wel eens dat hij zijn telefoon kan gebruiken en dan weet hij genoeg. Maar dan kan het zijn dat je bezig bent met iets en dan ineens gaat ie aan. Dat is ook wel deel van de spanning en lol. :sunglasses:

Nah, niks voor mij haha! :grinning_face_with_smiling_eyes:

:wink:

-

Het is de eerste keer ook wel een beetje eng hoor. Maar ook wel erg spannend.
Iemand anders die de ervaring met toys wil delen?