Tour de France 2014

Ik zag dat er nog geen topic over was, dus daarom maak ik hem even aan. :'D

Zijn er nog meer meiden die de Tour de France op de voet volgen? Denk aan het bekijken van de etappes, het kijken van het Tourjournaal, alles nalezen op internet/in de krant etcetera, het kijken van Tour du Jour en de Avondetappe? :grinning:
Join!

Upppp, niemand? :'D

Jaa. Ik dacht dat ik de enige was. Ik kijk echt alles :’)

Ik dacht dus dat ik ook de enige was. :’) Ik dacht: ‘er is ook een groot en actief voetbaltopic, dus er zullen toch ook wielrenfans zijn’.

Wat denk jij van de plaatsen 2 t/m 10 in het algemeen klassement?

Jaaa check! Ik ben verliefd op Sagan :grinning:

^ Haha, nice! In ieder geval genoeg momenten dat je ‘m kunt spotten nu, iedere dag de groene trui. :’)

Hij is leeuuk!
Ik vind Marcel Kittel ook geweldig

Ik vond Cancellara altijd heel knap, maar ik vind het op de een of andere manier niet legit tegenover mijn vriend. :'D

En mijn vriend is toch knapper, hahaha.

Cancellara’s benen! Hij heeft echt van die echt echt fietsbenen. Als ik een mannelijke fietser was zou ik Cancellara’s benen willen :stuck_out_tongue:

Kittel vind ik ook wel cute, maar volgens mij kan ie wel een biatch zijn. Vond em ook leuk in ‘Nieuwe helden’, maar daar zag je wel echt dat hij een beetje het mannetje was waar ze allemaal voor moeten fietsen en waar ze naar luisteren.

Verder sta ik echt te kijken van Nibali. Zo knap wat ie doet, echt respect. Op die manier, zo snel, nog kunnen wegspringen bij een groep op het einde van een etappe, heel goed. Mollema en Ten Dam doen het ook goed. Gaaf dat er 2 Nederlanders in de top 10 van het klassement staan.

En even random: wat een held :stuck_out_tongue:

!!!