Touchscreen werkt niet

Halllo, ik heb al een tijdje een Samsung Corby maar sinds kort doet mijn touchscreen het soms niet. Dan meestal gaan eerst een paar gedeeltes van het beeldscherm het doen en daarna na een dag ongeveer doet ie het weer helemaal, maarja die dag zit je dus wel zonder mobiel. Dus heeft iemand misschien ervaring hiermee of een oplossing?! Beeldscherm schoonmaken etc heb ik allemaal al geprobeerd…

Opsturen naar de fabriek.

ik heb ook dat dat muisding van mijn laptop het niet doet, dat touchpad ding ofzo, weet iemand hoe je dat soms kan mkaen

ontopic: ik zou er ook even naar vragen bij de winkel waar je hem gekocht hebt ofzo

Ja ik ga er mar even mee terug denk ik, maar ik dacht misschien heefti emand ervaring en weet een oplossing!

sowieso.

@XBambin
Had ik ook er zit waarschijnlijk een uit knopje boven de cijfers moet je even zoeken,

Heb ik ook gehad, er zat blijkbaar vocht in. Het begon er mee dat delen het niet deden, daarna als ik ergens drukte deed die heel wat anders. En uiteindelijk deed die niks meer.
Kon ook niet meer gemaakt worden.

mijn vriendin had dat ook dat het tuch ofzo schreen ofzo het niet deed… als je klikt heb je hem dan op tril staan?? dat moet je dan ff uit doen

Zou bij mij ook best kunnen dat er vocht in zit inderdaad… Ga er maar eventjes mee terug dan!