touchscreen kapot"?

hi! :grinning:
Ik heb een touchscreen mobiel en met het schoonmaken van het scherm is er volgensmij water in het apparaat gekomen. Met mijn wachtwoord in voeren (Voor als ik in mijn mob wil komen) kan ik mijn ww niet invoeren omdat overal waar ik druk hij niet reageert. Ik denk daarom dat er vocht in mijn mob. is gekomen. :S
Zou ik er nog wat aan kunnne doen of moet ik een nieuwe kopen? :stuck_out_tongue:
xx

Misschien in rijst leggen? Klinkt heel stom maar rijst neemt water op, mijn telefoon deed het daarna weer toen hij in bad was gevallen!

misschien moet je niet je scherm met water schoonmaken de volgende keer, maar sowieso goed laten drogen en dan vooral niet aandoen want dan komt er kortsluiting

ja was ook nogal dom :stuck_out_tongue:
ik ga dat met die rijst proberen, ik had hem vandaag al de hele dag in de zon gelegt maar niet gewerkt.
Maar dat moet je dan met droge rijst doen? < dan nog niet is bereid?:blush:

helemaal open leggen iig, zo ver mogelijk uit elkaar halen, en op de verwarming leggen (nouja denk niet dat je m aan hebt met dit weer, maar hij mag ook niet te warm zijn.)

en ja droge rijst, niet gekookt ofzo.

had jij ookal niet water achter je computer beeldscherm? :stuck_out_tongue:

jap -,- en dat was ook niet handig MAAR HET IS OPGEDROOGT! van me laptop zie je niks :grinning: maar ik had het allebij achterelkaar schoongemaakt. < ik ga maar van die doekjes kopen x’D.

haha ja dat is wel slim XD

Dat heb ik ook gehad! Doordat ik mijn telefoon steeds achter mijn bh deed toen het warm was, is er vocht in gekomen en ging de touch kapot :"D

toen mijn moeders camera in de sloot was gevallen had ze hem in de oven gedaan, en toen werkte hij ook weer(:
alleen weet ik niet of het ook werkt met touch.xd

whahaha, 150 graden x’D.
hmm, ik ga wel eerst met die rijst proberen hopelijk is het al niet beschadigt. :blush:
(dag geleden gebeurt). :S

Oke, ik heb rijst gekocht, snel kokent xd’ & 45 cent :relieved:
hopelijk gaat het werken :'D
anders ga ik naar de winkel/ ik ga m in de oven stoppen x’D