totally in love

hey,
ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas :ok_woman:
ik vind het alleen best moeilijk hoe ik erachter kan komen of hij ook op mij is.
Ik heb hem op hyves&msn…
Ikheb al wel een gesprek via msn met hem gehad met webcam en geluid dat was wel leuk…
Maar hij noemt mij wel eens arrogant ofzo…
Alleen wat wel leuk is is dat hij een keer dacht dat ik op iemand anders was maar dat was niet zo dus deed hij de hele tijd voor de grap heel raar en zat met zijn handen een hartje te maken. Nou in de klas roep hij mij de hele tijd en gaat hij met z’n hoofd schudden :grinning_face_with_smiling_eyes:
En bij gym zaten wij bij elkaar in het groepje, we hadden slagbal met hindernissen. Toen was er volgens mij een bal fout en dus ik zei : die was toch fout? Hij zo: Jaaahaa
ik jaa
hij ja echtw el!
dat was wel heel grappig…
maarjaa
kunnen jullie mij misschien helpen??
Thanks!
xxxxmy

Ik denk dat hij je gewoon aardig vindt.

haha, ik dacht dat ik de enige was die al die kleine gesprekjes en dingen onthoud xD
maar ik heb dus hetzelfde enzo, en ja ik doe eigenlijk gewoon niks… durf ik toch niet enzo, en hij kan veel beter krijgen dan mij dus k denk niet dat hij mij leuk vind;p
upje dus maar

Dat dek ook, ja :slightly_smiling_face:

no offence maar welke klas zit je?
want hij klinkt als zo’n eersteklas jongetje die nog niet weet hoe hij met meisjes om moet gaan. en jij weet er volgens mij ook niet echt raad mee
anyway, ik zou gewoon met hem praten op msn enzo en dan kom je er vanzelf achter of hij je leuk vind. speel ook een beetje hard to get ofzo (: net zoals dat ene stukje dat hij dacht dat jij een ander leuk vind. misschien deed hij daarom zo flauw omdat hij jou leuk vond en vervolgens dus met dat slagbal zo zodat jij hem weer leuk zou vinden
success

Het klinkt eerder als aardig vinden ja .

Alsof wij kunnen weten of hij je leuk vindt…

Ask him, zou ik zeggen.

Oeh. Dat deed ik 1st ook. Al die kleine shitdingen onthouden.
Vraag hem gewoon zou ik zeggen!

Wacht nog een tijdje en als je dan nog geen enkel idee hebt of hij je nu leuk vindt of niet, vraag het dan gewoon ;3

Nou, zoals niemand dus had geraden:
IK HEB VERKERING MET HEM!!!
Hij vroeg het aan mij :drooling_face:
Haaahaa, ik ben superblij!
xxxmy

Ok.
Gefeliciteerd.

good for you!

hahaha apart maar alsnog gefeliciteerd :3

oke gefeliciteerd dan kan dit topic wel weer gesloten worden, lijkt mij?