Totally broken! =(

oke… een jonge heeft me helemaal kapot gemaakt…
vrijdag ware er paar mensen bij mij en hij ook en toen zijn we naar bove gegaan en hebbe een paar dingen gedaan om het maar zo te zeggen…
we hadden allebij wel gedronke, maar ik vond hem zoo leuk!
de dage erna negeerde hij me en als hij iets zei was het erg kortaf…
gister heb ik gevraagt of hij het alleen maar had gedaan omdat hij gedronke had… en zijn antwoord was: Jaa, anders had je dat wel gemerkt!
dit kwam aan als een klap in mijn gezicht
alsof mijn hart uit mijn lijf werd getrokke
de hele tijd heb ik moeten huilen… hoe kon ik me zo laten gebruiken…
vandaag ben ik niet naar school gegaan, ik kon het gewoon niet
alsjeblieft kan iemand me helpen om hier overheentekomen?

Ten eerste, die jongen is een klootzak.
En mensen doen nou eenmaal rare dingen als ze wat op hebben.
Helaas is er geen manier om écht over die jongen heen te komen, je zou gewoon naar school moeten gaan helaas en wat hij ook zegt er niets van aantrekken. Maar anders een lullige opmerking terug ‘’ Toen ik wat op had leek je veel knapper ‘’ of zoiets dergelijks.

Nahja ik vind het klein beetje je eigen schuld. als je met iemand zomaar het bed in duikt. je kan moeilijk verwachten dat diegene meteen relatie met je wilt.

en hij wil dat misschien danniet. maar er zijn zat andere jongens die jou niet alleeen voor de seks willen. kijk om je heen. je voelt jenu mssg vet gebruikt maar dat word ook wel minder. sorry als het hard overkomt. maar je komt er vanzelf wel overheen. gewoon leuke dinen doen en er niet aan dneken

dankjewel voor je reactie (K)
gelukkig zit hij niet bij mij op school
maar ik zie hem wel overal, maar ik zal de tip onthoude

ooh ik heb trouwens geen sex met hem gehad hoor ;O
hij wouw het wel maar daar heb ik nee op gezegt…

wat versta jij dan onder een paar dingen gedaan?

Hm. Btje raar dat jij het normaal vind om een paar dingen met iemand te doen wnnr je een paar glaasjes op hebt, zonder dat het je vriend is.
Dan vraag je ook om dit soort types jongens.

not surprised
ik ken zo veel mensen met de zelfde probleem… maar hij is echt een loser, forget him

Dit heb ik ook een x gehad vorig jaar ofzo, maar ik heb seks met die jongen gehad en ik had een jointje op en ik had gedronken en ik kon zelf niet meer naar huis. Dus hij bood aan dat ik bij hem mocht slapen en toen heeft hij me gewoon gebruikt… en ja ik vond hem wel leuk en met een jointje op lijkt alles 10 x mooier dan dat is het.

Ik ben die jongen iig helemaal vergeten en ik zal het hem nooit vergeven
en oja; niet huilen om die jongen, hijs is het niet waard. Probeer het gewoon te vergeten zulke dingen kunnen gebeuren

Hmmm, ja, kut.

Life goes on.

dat krijg je dus als je gedronken hebt …

Ja dat vroeg ik me ook af…

ik denk handwerk

Wat eeen klootzak!

ik zou hem gewn proberen te vergeten door leuke dingen te gaan doen met je vriendinnen, als je hem dan tegen komt gewoon negeren of een lullige reactie geven!

x.