Totaal onbegrijpelijke "scharrel"

Hallo allemaal,
ik ontmoette een hele leuke jongen tijdens uitgaan zo’n 3 maanden geleden, mee gezoend en dat voelde supergoed. Beste zoen ooit! Hij kwam net uit een relatie en ik ook (net voor kerst ging het bij ons allebei uit) en we waren beide niet van plan om zo snel alweer iemand anders te zien maar toch smste hij me en hebben we afgesproken en ben ik blijven slapen bij hem en dus ook seks gehad. Dit is twee keer gebeurd. Hierna hoorde ik eigenlijk nooit wat van hem maar dat vond ik wel prima, een casual scharrel na een relatie vond ik ook wel prima hoe leuk ik hem ook vond. Hij was sowieso geen potentieel want hij is verslaafd aan coke en werkt 100 uur in de week. Na de tweede keer, stuurde ik hem een week later een sms dat ik het gezellig vond maar hij reageerde niet. Weer een week later smste ik (misschien ook slecht maar als iemand mij negeert word ik heel boos): we zijn gewoon casual en gezellig, als je geen contact wil is dat geen probleem, dat kan je gewoon zeggen maar negeren is niet oke. Toen smste hij vrij snel terug: "je hebt gelijk, er is niets aan de hand sorry! en ik hoop dat we binnenkort weer gezellig samen zijn :wink: " En toen smste hij me een paar dagen erna opeens heel veel heftige sexting berichtjes inclusief redelijk expliciete foto’s, dat hij zo’n zin had in mij en heel erg zou willen dat ik nu naast hem lag en vroeg hij of we het het weekend erna konden afspreken. Dus ik smste hem afgelopen weekend dat ik zin had om hem te zien vanavond… en geen reactie op gekregen. Ik ben echt totally confused. Hij stelde twee keer voor om elkaar weer te zien en ook nadat ik ook gezegd “als je niet meer wil, geen probleem just be honest” zegt hij alsnog me te willen zien! En ook nadat ik heb gezegd dat het gewoon casual sex is? En dan nu negeren?? Ik vind het ontzettend kut echt want hoe erg ik realistisch gezien ook weet dat hij geen potentieel is, ik vond (vind) hem wel oprecht leuk en het is gewoon niet cool om zo behandeld te worden en aan het lijntje te worden gehouden… Serieus… What is up with that!

Ik zou hem laten vallen. Volgens mij gebruikt hij je nu meer alleen voor de seks wanneer hij zin heeft en meer dan dat ook niet. Denk niet dat hij wat gezelligs wilt gaan doen. En iok al zou het alleen voor het scharrelen en de seks gaan, daar kan je toch ook echt wel iets beters voor krijgen denk ik.

Ja je hebt helemaal gelijk… men are assholes :hammer:

Denk dat hij er wat anders in ziet dan jij: hij wil alleen seks, jij hoopt stiekem op iets meer. Kan gebeuren, werkt niet, niet doen ook, gewoon lekker laten gaan voordat je straks echt verliefd bent.