Totaal niet romantisch

Tsja ik heb dus al bijna 4 maanden een vriendje, alleen hij is dus echt de meest onromantische jongen op de wereld.
Hij zegt nooit dat hij van me houd of dat hij me echt leuk vindt enzo.
Hij stuurt ook bijna geen hartjes en pakt nooit eens mijn hand vast ofzo en begint ook nooit met zoenen (dat moet ik altijd doen).
Daarom heb ik best wel twijfels over onze relatie, miss is hij mijn type niet dus zal ik het dan uitmaken of wat anders?
Xx

Ik zou het in ieder geval met hem over hebben voor je het zomaar uitmaakt. Ik zou dus met hem erover hebben dat het je dwars zit (wat ik mij best voor kan stellen). Als hij er begrip voor heeft en hij wilt proberen om romantischer te zijn, is dat mooi meegenomen. Maar als hij dat niet wil of hij valt weer gauw in zijn oude patroon, dan moet je bij jezelf nagaan of je hier “de rest van je leven” mee kan leven. Zo niet, dan ben ik bang dat jullie beide een iets andere invulling hebben van een relatie.
Maar ik vermoed wel dat hij zijn best wil doen om wat romantischer te zijn, of in ieder geval wat vaker laten weten dat ie van je houdt. Is een kleine moeite toch?

Bedankt, je hebt wel gelijk maar ik ben bang dat als ik het er met hem over ga hebben dat het dan weer zo nep word snap je? Ps. Ik ben dezelfde meid die deze vraag in heeft gestuurd hoor heb alleen mijn naam feranderd hihi.

Mag ik vragen hoe oud jullie beiden zijn?

jongens zijn niet zoals in die romantische films,

het enige wat me opvalt is dat je nogal wat van hem verwacht, specifieke dingen…

je zal er met hem over moeten praten maar je mag zeker en vast geen specifieke dingen van hem verwachten, dat maakt je nog meer gefrustreerd en de arme jongne krijgt de schuld voor wat ie waarschijnlijk niet begrijpt.