Totaal geen motivatie

Hoi meiden,

Ik heb een soort van probleem, geen idee of jullie me kunnen helpen maar als jullie die moeite zouden willen nemen zou ik dat erg op prijs stellen :slightly_smiling_face:

Afgelopen jaar ben ik van 3havo naar het MBO gegaan. Nu zit ik dus in het 1e jaar van een 4jarige MBO opleiding. Nu is het probleem dat ik totaal geen motivatie meer heb. In het begin had ik er ontzettend veel zin in maar ik heb er echt geen zin meer in. Ik krijg geen uitdaging, vind alles ontzettend makkelijk, mag mijn klasgenoten niet etc.
Heeft iemand enig idee hoe ik het toch deze drie jaar (het laatste jaar is stage) vol kan houden zonder al te veel te skippen (ik heb voor de herfstvakantie in totaal iets van twee weken gespijbeld omdat ik het te saai vind)?

Het was wel ziekmelden geskipt dus de docenten weten niet dat ik het echt geskipt heb zeg maar. Niet dat dat goed is dat weet ik.
Ik heb me niet ontzettend goed laten inlichten, maar wel redelijk aangezie ik binnen 1 week mijn keuze moest maken (MBO of havo4). Ik ben van havo af gegaan omdat ik al drie jaar lang net over ben gegaan en in de brugklas ben blijven zitten. Nu komt daar een depressie bovenop en daarom heb ik besloten om van havo af te gaan.
Ik wil hierna inderdaad HBO gaan doen. Ik zal het proberen, dankjewel! :slightly_smiling_face: