Tot welke leeftijd groeien je voeten?

Heejj allemaal
ik vraag me af of iemand weet tot welke leeftijd ongeveer je voeten groeien.
Want bn namelijk al 15 en ik heb pas maat 31/32 …

Alvast bedankt voor t reageren
xxx

Verschilt per persoon.

oh oke dankje x

Heb je echt maat 31/32? Zijn er dan wel schoenen te vinden voor je ?

Ja ik heb echt maat 31/32
en natuurlijk zijn er schoenen te vinden voor mij… kinderschoenen wel maarja… ;S

Wow ik heb sinds mijn 13e al 38/39 en nu 40… (ben nu 17)

Ik dacht dat ik altijd al kleine voeten had met mijn 36, maar op mijn vijftiende had ik dat al, dus ik moet zeggen dat ik het wel apart vind dat je nog zo’n kleine maat hebt. Maar misschien moet je nog een groeispurt krijgen

ja inderdaad heel apart… maarja wie weet.
ik vind het opzich niet erg fso maar ik kan alleen van die tuttige kleine kinder schoentjes aandoen… dus voor mooie schoenen moet ik wel lang zoeken =\

hoe lang ben je dan ?

Ben je ook heel klein? Ik vond dat ik kleine voeten had, maat 36. En dat een meisje hier maat 34 had vond ik absurd (18 jaar, ik overigens ook) Maar ik had al maat 36 op m’n 15e. Lijkt me echt lastig zo’n maatje. Behalve met Uggs en timberlands enzo, dan ben je lekker goedkoop uit :")

wat maat 32?! hoelang ben je?

Hangt af van persoon tot persoon. Op mijn veertiende had ik zelfs een grotere schoenmaat dan nu :’) . Mijn voeten zijn gewoon onmogelijk gekrompen ofzo? Mijn moeder heeft dit ook gehad haha. Op je vijftiende zijn ze meestal wel uitgegroeid denk ik maar misschien moet jij nog een groeispurt krijgen?

Ik geloof dat je voeten het snelst uitgegroeid zijn van je hele lichaam, ooit gehoord iig haha…
Ik hoop dat jij nog lang doorgroeit dan … Ik heb maatje 37 en ik ben er heel erg blij mee. Ze hangen ook al zo n 2-3 jaar op deze maat dus groter zullen mijn voeten waarschijnlijk niet worden… - eventueel nog n maatje groter maar echt veel meer niet haha
-Noa

En even over je vraag, dat verschilt inderdaad heel erg bij persoon wat Cupcake dus al zei, want als je even googlet (googeld?) dan is het bij de ene 12 en bij de andere 17.

Mijn voeten zijn al uitgegroeid sinds mijn 14e, maar ik denk dat het bij iedereen wel verschilt. Maar maat 31/32 is wel erg klein, hoelang ben je als ik vragen mag?

ik denk dat ik met een jaartje of 15 wel een vaste schoenmaat heb gekregen.

ik denk dat dat verschilt, ik heb sinds mn 11e 39/40 en nu echt 40. niks meer niks minder (13 jr.)

Ik schommel tussen 40-41. Voor All Stars 39. Ik vevloek mijn voeten echt als ze nog gaan groeien. In heel veel schoenen lijken mijn voeten echt belachelijk groot.

ik ben 1.47 dacht ik… maar nogsteeds ik ken een meisje met zelfde lengte als ik en zy heeft gewoon maatje 36

Ik ben 13 en sta al 2 jaar vast op maat 36,5, ik pas 36 en 37 das best een voordeel…