Torretje in schaamhaar.. :$

Gadver, ik schrok echt net.
Ik had jeuk en liep naar de badkamer zodat ik gelijk m’n handen zou kunnen wassen. Dus ik jeuk even, zit er een klein torretje op m’n hand! Ik vond het zo vies! Ik heb gelijk gekeken of er meer zaten, maar gelukkig niet dus.
Denken jullie dat het toevallig in m’n onderbroek of maandverband is gaan zitten of dat er nog meer zitten? Misschien heeft iemand het al eens gehad… Ik hoor het heel graag! Maak me nl een klein beetje zorgen.

Ik denk eerlijk gezegd puur toeval. Torretjes zijn volgens mij niet echt dieren die zich snel uitbreid of met 1 grote groep verplaatsen oid. Hopelijk weet je wel zeker dat het een torretje is en geen teek(geen idee hoe die daar gekomenz ou moeten zijn…)
Als je er verder geen een meer ziet denk ik niet je er zorgen om moet maken!

het kan ook schaamluis geweest zijn?

Ik zou me ook kapot schrikken! Ik denk dat er niks aan de hand is. Ik had ook een keer een bij in mijn onderbroek… auw. Maar als je er nog een keer eentje ziet, zou ik wel even gaan googlelen wat voor tor het was, en desnoods naar de huisarts.

xoxo

Ik denk zoals de andere meiden zeggen gewoon puur toeval. Zolang het maar geen schaamluis is. En als je bang bent dat er meer zitten zal ik het even scheren of waxen als je dat nog niet gedaan hebt dan weet je zeker dat er niet nog een paar zitten

Schaamluizen zijn echt heel klein, die kun je amper zien met het blote oog. Daarbij zijn ze ook bijna uitgestorven doordat mensen tegenwoordig hun schaamhaar meestal scheren of zeer kort knippen.

Nouja misschien dat je bij de apotheek of drogist kan informeren en anders misschien het haar weg scheren zodat je zeker weet dat er niks meer of ernstigs is

Bedankt voor de reacties, dit stelt me weer een beetje gerust! Het was geen teek of schaamluis, daar was het te groot voor en ik kon bovendien ook zien dat het een torretje was als ik er goed naar keek. Nogmaals bedankt! :flushed:

Scheren die handel.

Misschien voor de zekerheid even goed met een spiegeltje kijken of je geen eitjes ziet?
Maar denk dat je bijna met 100% zekerheid kan zeggen dat het geen schaamluis is, dus niks ernstig en anders, zoals hierboven al gezegd is, scheren en naar de huisarts kan geen kwaad.