torrents?

Wie download er met torrents?
En is het fijn enzo:)?
ennn, klopt het dat; je een boete kunt krijgen, omdat je als je download, je het ook upload? Want elk programma upload het, en dat is verspreiden, en dat is illigaal.

ik download
het is een fijn programma
voor eigen gebruik dan is er niks aan de hand.

is dat dat wat je kan doen op piratebay.org ?
want dan doe ik dat ja, het is wel een fijn programma

Maar de programma’s waarmee je torrents download, upload je downloads, dus het is niet voor je eigen?

Dat weet ik ik bedoel over dat illegaal eraan

Ja naja vanaf je klaar bent met downloaden zet je dat toch gelijk uit? Die boete moet je niet aan denken, de kleine hoeveelheden die jij gaat downloaden zijn verwaarloosbaar.

& torrents / piratebay zijn geen programma’s.
Vuze is een programma daarvoor, of Bittorent… Op Piratebay zoek je gewoon op wat je wil downloaden.

ik download met frostwire!
ook prima, dan kun je ook evt. via pirate bay downloaden en anders via het programma zelf en upload je niet

huh, met wat upload je het niet? want elk programma doet dat wel toch?

Ik hou ervan!
Je moet alleen goed weten wat je wel moet downloaden en wat niet. Ik gebruik de site www.torrentz.eu Deze site zoekt alle torrents op bijna heel het internet. Dan kijk ik of er genoeg seeds enzo zijn en of de reacties goed zijn. Dan weet je gelijk of het een goed bestand is of eentje met een virus.

En btw. Je krijgt alleen een boete als je films e.d. erop zet. Niet als je ze download

Kijk eens op http://www.toptorrents.nl daar kan je zoeken binnen nederlandse torrentsites.

Zolang je de torrents voor jezelf houdt… is het legaal.

Ik download met Vuze. je moet alleen goed uitkijken welke torrents je wel of niet download! En over die boete. De kans ik wel heel klein want dan zouden er in nederland minstens 2/3 miljoen boetes moeten worden uitgedeeld.;p

Ik up dit topic even opnieuw, hoe kan je weten of een torrent virus vrij is of niet?

Upje voor mijn vraag!

Als je via Piratebay doet, staat er soms zo’n skelet hoofd zeg maar. Dat betekend dat de persoon die het bestand heeft geüpload een gebruiker is die heel veel doet ofzo. Dus dan weet je eigenlijk 99% zeker dat het veilig is.

Ook als het een roze doodshoofdje is?

Ja, het is iets met dat de roze extra premium member ofzo is :’) Maar dat weet ik niet precies x] Doodshoofdjes zijn goeed.

Ben sowieso nooit iets slechts tegengekomen op thepiratebay, als de description enz er een beetje sketchy uit ziet, gewoon niet downloaden. Bij betrouwbare dingen staan vaak veel comments en/of zijn er veel seeders.

Okee, dankjulliewel, maar ik heb bittorent het doet nogal irritand, ik kan bijv. als ik een film downloaden niet echt selecteren dat ik alleen de film download en de rest niet en mijn vriend kan dit wel? Enig idee hoe dat kan?