tegenwoordig krijg ik als ik een film wil downloaden eentje van ares en niet van uTorrent en die van ares opent hij niet?
ooh beetje vaag bericht, maarja, jullie zullen hem wel snappen.
Nee ik snap hem niet. Beter uitleggen.
ehmm, nou als je meestal torrents download krijg je toch zo’n ding van; ‘wilt u deze torrent downloaden?’ met zo’n officieel Utorrent tekentje.
http://www.torrentscoop.com/assets/bitclients/utorrent_torrents.gif
maar nu krijg ik er een ARES tekentje bij;
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/04/Ares209logo.PNG
en op die manier opent hij ze niet…
snap je?
eeh ik zou het niet weten. Up
@Teardrops;
toch bedankt.
dan moet je het programma waar mee de torrents wil downloaden weer even standaard maken denk ik ?
dus dan denk ik dat je even naar de instellingen van utorrent moet gaan en daar even instellen dat je utorrent als standaard programma wilt gebruiken ofzo (:
- Mijn computer is in 't engels dus ken die nederlandse termen niet.
Je kan het op twee manieren met uTorrent downloaden. De eerste is zoals OpblaasKrokodil zei, het default download programme zetten op uTorrent i.p.v. Ares, dan moet alles ok zijn. De tweede is dat je naar de folder van je torrent (en dus nog niet je file) gaat en daar rechtsklikt, drukken op Open With en dan het programma uTorrent kiest. Dan begint het ‘echte’ bestand te downloaden in uTorrent.
Hoop dat dit helpt.
Inderdaad, gewoon op je file klikken en OPENEN MET, programma zoeken en klaar. Mijn torrents openen namelijk standaard met Limewire, slaat nergens op. Dus gewoon even openen met ander programma.
up
is het al gelukt (: ?
Waarom UP je dit nou?
Heb je de manieren hierboven al geprobeerd of…
Want ik ben er bijna van overtuigd dat dit de manier is,
en dat het dus zou moeten lukken.
(waardoor je dit dus niet meer hoeft te uppen en open te houden…)
er bestaat altijd nog een kans dat het niet lukt? dat is het geval
up het lukt niet ;(
nou deoptie staan hier boven… wat lukt er niet aan? er staat boven aan heel duidelijk precies hoe het moet?
nou stomme wijzig knop ding… “…de opties…” moet het hierboven zijn
Delete Ares als je dat nog hebt, anders ga je naar program files, zoek je daar ares op en delete je die folder en daarna prullenbak legen, dan moet je opnieuw de torrent downloaden.
Als je daar de folder delete blijft er altijd nog iets van op je pc staan.
ALs je dat wilt doen ( ik weet niet of dit een goeie oplossing is, maar mag ieder voor zich weten) kun je beter naar Start → Configuratiescherm → (windows7)->programma’s->programma’s verwijderen, en dan zoek je ares in die lijst, en vanaf daar verwijderen.
Als je een oudere versie van windows in gebruikt hebt staat er na configuratie scherm → software en dan krijg je de lijst als het goed is.
Das logisch ja, ik neem aan dat ze het er al wel heeft geprobeert eraf te halen…