torrents uitwisselen?

Haaj, ik wilde laatst een film downloaden, maar ik kon de goede niet vinden.
Nu dacht ik zo, als iemand een film goed kon downloaden, dat ze hier de link neer kon zetten. Zodat we op die manier geen virussen en zo binnenkrijgen op onze computers en toch leuke films hebben! :wink:

haha goed idee. maar ik heb er een vraagje over. ik had laatst eat, pray, love gedownload. Ik had wel geluid, maar het beeld was zwart. kan iemand me daarbij helpen? me zus zei al dat ik zoiets moest downloaden, maar ik heb dus geen idee wat ik moet downloaden.

vlc media player

ontopic? ^^’

? laat haar even wat vragen joh

was voor de andere mensen. :wink:

ik had altijd zo’n site en daar waren ze virus vrij
maaar die ben ik kwijt geraaakt,
dom dom

thepiratebay.org / isohunt.com (:

iemand vroeg iets, dus ik gaf er antwoord op
en 't is compleet ontopic
omdat 't gaat over hoe je torrents af moet spelen, en dat is toch wel redelijk belangrijk -lijkt me- in 'n topic over torrents

ook is er 't programma bit che die zoekt dus automatisch alle torrent sites af en geeft degene met de meeste seeds/leeds boven aan.
en als je gewoon 'n goede virusscanner hebt dan is 't vrij onwaarschijnlijk dat je 'n torrent binnenhaalt met 'n virus

^ ze bedoelde het als, nu het probleem is opgelost, kunnen we weer ontopic gaan? geen verwijten aan jou of closeyoureyesx
wel aan mij waarschijnlijk, sinds ik nu off topic ben :stuck_out_tongue:

was allemaal niet lullig bedoeld. vandaar ook die ; ^^’ tekentjes.
:wink:

Gewoon via the piratebay en dan afspelen met VLC

uup. en bedoel de links van torrents hier plaatsen.

Nou, dan kan je hier toch duizenden links plaatsen? Elke film die uit is die wil zien kan je toch gewoon intypen in een van de bovenstaande sites of op btjunkie.com?

Ik gebruik btjunkie.com en dan VLC. :slightly_smiling_face:

ik download al me dvd’s via clubs.nl en dan heb je speciale clubs waar veel films op staan

sommige links zijn niet goed. dus als je een film die goed is hebt; hier de link. ^^’