Torrent sims 3 helpp >

Heey,
ik wil heel graag de sims 3 downloaden gratis en ik hoor van veel mensen dat je dat met Torrent moet doen. Ik ben daar dus echt niet handig in dus zouden jullie me misschien kunnen uitleggen hoe je dat dan moet dan en misschien ook de link erbij wil zetten :wink:
alvast bedanktt

1. installeer een programma om torrents te downloaden, bijv. utorrent (vind ik persoonlijk het fijnst) bittorent etc.

2. ga naar www.thepiratebay.org en zoek the sims 3

3. klik op download > openen

4. dan opent hij in utorrent (of ander prog.) dan kies je opslagmap en OK.

5. als hij 100% ga je naar de map, en dan moet je hem mounten met bijv. magic ISO. (door alles te selecteren > uitpakken naar …) dan pas kun je namelijk de exe. installatiefile aanklikken :wink:
    ^dat programma zelf moet je ook ff van the piratebay halen.

6. installeer en plak de crack in je installatie map

tadaa succes :slightly_smiling_face:
beetje simpele uitleg dus weet niet of je er verstand van hebt xD maar als het niet lukt dan probeer ik wel te helpen…

Dankje voor je uitleg maar wat is in hemelsnaam ‘‘mounten’’ en wat moet ik dan intypen bij piratebay voor dat andere bestand && is het illegaal XD

nou ik dacht altijd dat het alleen illegaal was als je zélf dingen op internet zet, maar toen kwam ik erachter dat je met torrents upload (seeden) en dat is blijkbaar ook illegaal.

maar who cares? half NL download :grin:

link sims 3; KLIK
link mount programma;KLIK

mounten is dus wat erachter stond, alles selecteren > extract to > map (beste even map aanmaken bijv. sims 3 installatiemap)
dan kun je op het installatieplaatje (.exe) klikken zodat ie gaat installeren.

dankjeee i think i understand

zoals zij hierboven zeggen klopt wel,

maar die torrents zijn niet meer te downloaden…Er zijn veel meer downloaders(die nog niet klaar) dan mensen die hem al voor 100% procent hebben. Dus het gaat echt heel langzaam. Ik heb hem vrijwel toen die net uitgelekt was gedownload toen was het nog te doen…maar ik vrees voor je dat het er nu niet meer in zit.(teminste heeel lanzaam)

nu is hij juist veel sneller,
ik had hem gelijk de dag gedownload dat ie uitgelekt was, en toen waren er geen seeders alleen leechers xD
dus als er maar genoeg seeders zijn kan ie in uurtje (of paar uur) klaar zijn!

Wat zijn seeders en leechers :flushed:

seeders zijn de mensen die het bestand echt versturen, leechers zijn mensen die m ook aant downloaden zijn en tegelijkertijd delen, dus terwijl jij een torrentdowload upload die ook naar andere mensen, je deelt bestanden dus als je wilt dat je torrent snel gaat heb je dus meerdere seeders en leechers nodig.

seeders hebben hem al voor 100% en leechers zijn nog bezig met binnehalen

ik heb dit ook even gevolgt , maar als ik m wil instaleren komt er dit ;

http://i25.tinypic.com/2s0kec4.jpg

wat nu? o.O

upupup :metal:

Heb je alles goed uitgepakt enzo ?

Ik heb trouwens nog een vraagje. Kun je bij UTorrent 2 dingen tegelijk downloaden :S ?

handig ^^
ik ga nu proberen met downloaden :wink:

hij opent niet in utorrent :S

ik heb ook even een vraagje, gaat niet over the sims 3 maar over the sims 2
ik heb het gewoon gedownload via torrent, maar nu wil ik het installeren en nu komt er te staan dat ik cd 2 erin moet doen maar ik heb het gewoon allemaal op de pc staan, waar moet ik dan op klikken want ik heb alles al wel uitgepakt. als ik dan op autorun ofzo iets klik bij cd 2 gebeurt er niks…

Ja en nog wel meer :stuck_out_tongue:

heb ik ook! weet iemand wat je dan moet doen?
x alvast bedankt

laatmaar, hij doet het!