Topshop komt naar Rotterdam

1 april

is dit nou een 1 april grap ofwat? Zo ja, vind ik het echt heel erg stom, want nu maak je heel veel mensen blij met niks.
En als het wel zo is, zou t wel tof zijn, maar dan heb je hetzelfde effect als bij de primark, kom je de topshop in en kan je nauwelijks ademen, alles ligt op de grond en loopt dadelijk half nederland er weer in, beetje zonde …

DO YOU HAVE A SHOP?

Who needs a shop? All those rails to trawl through, the rummaging… then there’s the getting there, the queuing… you know what it’s like…

We are an online Fashion Store, which means you can shop with us 24 hours a day, from all over the world (here is the list of countries we ship to), and you don’t even have to carry your own shopping home, because we’ll deliver it to your front door.

staat op de Asos site bij frequently asked questions : )

1 april, erg grappig.

Ik hoop geen 1 april grap?

1 april is belachelijk :pensive:

Ik ben er keihard ingestonken als dit een 1 april grap is. :3

Haha, ik wilde net gaan zeggen idd.

wilt iemand me nu vertellen dat het een 1april grap is?

Dit gaat al meerdere dagen de ronde en ook verscheidene stylisten hadden het er over op twitter geloof ik. Het is geen 1 april grap

Dat zou echt fijn zijn. Alhoewel ik meer een onlineshopper ben.
Van winkelen krijg ik wel de meeste inspiratie ( voor van alles), dus meer winkels is alleen maar beter.

waarom alles in rotterdam pff…

omdat de primark en de newlook er ook al zitten? en ook nog de riverisland.
en de topshop dan binnenkort (als dit geen grap is, en ik denk eerlijk gezegd wel dat dit 1 april grap is maargoed)
wuw dan is rotterdam vast van vele de favo shopstad :3

Utrecht is toch veel beter voor al die leuke winkeltjes. Het ligt in het midden van het land en is voor iedereen goed bereikbaar.

*Jaloers*

Is het geen 1 april grap?
Wajoooooooooo, dan heaven!
Alles komt in Rotterdam en laat ik er nou net wonen<3<3
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!

Ik hoop het zo graag.
Topshop vind ik echt geweldig! :grin:
Nja, liever natuurlijk alle leuke winkels in Den Haag,
maar Rotterdam is ook prima voor mij. :")
Misschien moet ik toch verhuizen naar Rotterdam… xD

Als dit een 1 april grap is is ie de SLECHTSTE OOOIT WANT IK WIL DAT HET ZO IS!!!