Topmodelboek

Heee,

Ik wil misschien een topmodel boek.
Dat is zo’n boek met poppen(soort bratz) waar je kleding op kunt tekenen?

Vinden jullie het leuk? En kunnen jullie misschien foto’s droppen waar je zelfgemaakte creaties op ziet? Ben benieuwd:)

Ik ben 17 maar moet bekennen dat ik vaak zat met vriendinnen heb staan kijken naar die boekjes, want het ziet er eigenlijk hartstikke leuk uit.

Ik weet alleen dat ik er 2x wat mee doe en daarna nooit meer.

Ik denk dat het leuk is als je je interesseert in mode tekenen, en misschien zelf moeite hebt met lichamen tekenen ofzo?

Ik ben ook 17, maar als ik moet oppassen en m’n oppaskindjes zitten in zo’n boek te tekenen dan vraag ik stiekem elke keer ‘of ik er ook ééntje moet doen?’ of ‘of ik even moet helpen?’

Haha, dus het is dan toch wel leuk als ik het zo lees

Haha, ik zelf ben 16 en vind dit ook (nog steeds) leuk.
Ik hou heel erg van kleding ontwerpen enzo maar wel gewoon op papier.
Is ook leuk om gewoon met uitgeknipte stukjes van tijdschriften een rokje ofzo te maken of met speciaal papier.

Ik heb ook zo’n boekje… Oma heeft het gekocht toen ik geopereerd werd.
Opzich is het wel leuk, maar dan moet je wel leuke poppetjes hebben, want op sommige is het echt moeilijk om leuke kleding te tekenen…

haha hier precies hetzelfde

Dankjee, denk dat ik het ga kopen:)

Gewoon doen!

Me three :stuck_out_tongue:

Ik heb er een en ik ben er gek op :relieved:.
Vooral mn nichtje van 10 vind het geweldig , neemt ze die van haar ook mee en dan doen we het samen, haha xD

zoon topmodel boek is super leuk ik heb een boek. ik vind zelf fashion angels leuker maar top model is ook leuk. ik wil super graag het topmodel boek: top stars daar kan je allemaal beroemde sterren kleren geven zoals justin bieber en lady gaga kei leuk denk ik . op de site kun je ontwerpen van andere mensen zien

@jojiene hoe heet die site dan? Kan hem niet vinden.

Het is wel leuk hoah… ik heb er 2 maar doe he tnie tmeer zo vaak…
alleen die poppetjes hebben van die grote hoofden (bij mij dan) en dat is best wel irii, vooral als je er zelf haar bij moet tekenen. Maar het is heel leuk om zelf kleding te ontwerpen

je kan ook naar www.stardoll.com

of naar www.top-model.biz

Daar heb ik dat boek van (:

ja, echt handige dingen! (:

http://i55.tinypic.com/idhjr8.jpg

Ik heb een voorbeeld…
Ik vind die boekjes ook heel handig.