Topless

Wie van jullie heeft wel eens topless gezond of zou dat graag willen doen.
Ikzelf zou het niet zo snel doen waar bekende bij zijn, maar op vakantie waar alleen maar vreemden zijn zou ik het nog wel overwegen. Ik heb trouwens nog nooit topless gezond.

waarom maak jij allemaal topics aan die over naaktheid gaan

nee ik zou t niet zo snel doen.

Hell no

Doe ik soms wel eens, maar niet zomaar overal en eigenlijk alleen wanneer mijn vriend er bij is.

Nee, ik vind het trouwens ook niet echt kunnen dat dat zomaar mag. Op een naaktstrand, oké, maar op een gewoon strand vind ik dat toch echt openbare zedenschennig. Daar lopen ook kinderen rond die dat niet moeten zien, en eigenlijk wil ik het ook niet zien.

Dat je zoiets privé wilt doen, oké, maar ik wil er niet op moeten kijken.

Kinderen die geen tieten mogen zien :")? Je gaat er echt niet dood van, daarbij, het is niet eens zo lang geleden voor ze dat ze zelf constant aan tieten zogen. Snap uberhaupt niet wat er raar aan is om tieten te zien om eerlijk te zijn. Zal wel weer een of ander onbeargumenteerd geloofsmoraaltje zijn.

However, ik zou het zelf ook niet snel doen, maar dan meer om het feit dat ik het een naar idee vind dat oude mannetjes er op gaan geilen.

Ik begin me serieuze zorgen over jou te maken. Dit topic, naakt door huis lopen topic, een obsessie met navels…

Jup, en in het navelpiercing topic aan iedereen vragen of ze een foto mag
en haar naam was bellybutton

?

Anayway. Nee ik zou het nooit doen. :’)
Maar why een topic over dit?

Doet me een beetje denken aan die mensen op omegle die vragen of ze je voeten mogen zien.

Hahaha ja dit dus

Ik denk dat ze gewoon geïnteresseerd is in dit soort onderwerpen
Ik heb met haar genote en ik vond haar gewoon normaal overkomen

Ik zou het zelf niet doen.

ot: nee ik zou het niet doen ik ben daar veel te preuts voor

Dankjewel… lief :smiling_face_with_three_hearts:

Gaat je volgende topic over naakt autorijden of wat?

maar nee

Daar had ik nog nooit over nagedacht, maar inderdaad. O.o

Verder snap ik preutsheid over borsten nooit zo. Mannen hebben ook tepels en die lopen ook gewoon in een zwembroek rond. :’) Wil overigens niet zeggen dat ik topless zou zonnen, dat heb ik nog nooit gedaan, maar ik snap nooit waarom mensen zich opwinden over een borst.