Topjes/t-shirts, en haar, voor teenage party.

hoi, ik ga woensdag waarschijnlijk naar een teenage party (lucky)
en ik weet niet watvoor t-shirt het leukst is om mee te dansen,
ik ben 13 dus het moet niet te overdreven ofzo zijn ;$ maar
ik zou het beste vinden als jullie plaatjes van topjes/t-shirts die jullie leuk vinden voor om te dansen hier posten, en anders gewoon met tips ofzo voor kleurtjes, of iets. en ook voor hoe ik het beste mn haar kan doen, krullen of gewoon stijl? (ik ga altijd heel los als ik dans…)

thankyouuuuu.

LUCKY?
Woon je in Twente?;d.
Ligt eraan hoe je ‘natuurlijke’ haar is ?
Als het van zichzelf krult dan zou ik het niet stijlen want dan ziet het er na het dansen heel ontploft uit ;p.
Maar als het van zichzelf stijl is zou ik het niet krullen want dan gaan ze helemaal uitzakken.

Hee Lucky, Rijssen toch?
Ik ken iemand die daar heen gaat lol :’)

nutteloos dit

Een gewoon t-shirt (:
Jij woont dus ook in twente [a] ?

Twente ? :grin:

Daar gingen klasgenootjes uit de 1e altijd heen =p

maar je haar zou ik niet moeilijk gaan doen met krullen/stijlen want dat is aan het eind van de avond toch verlept :wink:

ik ben 2x naar Lucky geweest en ik vind het zelf eigenlijk veel te druk enzo.
Laatste tijd zie je daar alleen maar van die héle kleine kinders rond zwerven haha.
Eerst ging half Almelo daarheen, maar nu bijna niemand meer uit Almelo ;p.
Misschien kun je gewoon een normaal shirtje aandoen, of zo’n soort tuniekje wat een beetje los zit.
Daar kun je dan normaal een skinny onder doen en all-stars of vans bijvoorbeeld, want dan krijg je niet zo’n last van je voeten.

de mensen die eerst naar Lucky gingen gaan nu geloof ik naar Tijs ;p

Al is Tijs nog steeds wel leuk als je met een groep gaat :wink:

Oh bij ons gaan de vroegere Lucky gangers nu naar Bays ;p.

Lucky? Waar in Twente woon je?? Als ik jou was zou ik gewoon een spijkerbroek met een shirtje aan doen ofzo, in ieder geval iets waar jij je goed in voelt… En misschien kun je een foto plaatsen met krullen en zonder, dan kunnen we het beter beoordelen…

Hahaha lucky :'D
Daar gaan ze bij mij in de klas ook allemaal naar toe.

haha ik woon in almelo, en ik ga naar lucky in rijssen. en mn haar is droog en golvend ofzo heel raar, maar als ik het stijleer blijfthet wel zitten als ik het droog fohn krijg ik te veel volume en pluizerig ;p ik heb wel een superleuke broek gekocht vandaag toevallig [uh ja, gisteren] maar
ik wil zegmaarweten wat voor soort t-shirts weetjewel, dat je dan een plaatje hier post met een voorbeeld van iets leuks met nog een vestje erbij snapje. xd

en ik heb geen foto van mezelf met stijl / krullen ;$
maar k vind zelf stijl bij me zelf beter passen.

Als je stijl beter bij je vind passen, dan zou ik dat gewoon doen. En ik vind zo’n fladderig los shirtje altijd wel leuk… Of zoiets, hiermee val je wel op…
http://i51.tinypic.com/x2rntl.jpg
Deze komt van www.modekleren.nl

Ohja Bays ook ;p
maar ik ga zelf ook naar Tijs en Bays daar niet van xD

ja, een shirtje met pailletjes is altijd wel leuk, zolang het niet te veel word want dan lijk je net een discobal (A)

Wat leuk!
Misschien kun je bij de H&M of de lady sting bijvoorbeeld een leuke top kopen met wat glitters? Ik zou het niet te warm maken, want binnen is het ws al erg warm. Maar gewoon een t-shirt of top kan wel. En daaronder gewoon een spijkerbroek. Als je haar natuurlijk krult, zou ik het gewoon mooi gekrult laten.
Als het meer stijl is, kun je het nog iets extra stijlen en dan los over je schouders hangen.

haha twenteee!
ik zou het simpel houden denk ik.

hmm ben wel jaloers ik zou ook gaan maar was uitverkocht :frowning_face:
maar ik zou het ook simpel houden!

HAHAHAHA
Allemaal twente hier xd
ik ga wss ook, als er morgen nog kaarties zijnxd
ik ga morgen ff winkelen, dus ik kijk morgen wel,
ik weet ook niets:$

KUT, is het uitverkocht? o.o