.

.

Ik geloof dat wel. Ben ik met z’n 3en val ik er altijd buiten.

Ja klopt 3 gaat wel vaak mis. Ik heb het ook gehad was altijd strijd ver van te voren vragen van zullen wij samen zitten in de bus enz? Dus ja 1 viel er dan altijd buiten…

Maar op het mbo had ik wel ook een vriendengroep van 3 maar daar zit je in lange rijen naast elkaar dus geen strijd in de klas of met pauze. Met pretpark is wel minder want meeste dingen is 2 aan 2 dus zit altijd 1 alleen. Wij hebben gewoon afgewisseld zodat we allemaal omstebeurt alleen zouden zitten.
Dus ja het kan wel goed gaan.

Ja dat geloof ik ook wel.
Heb het ook vaker meegemaakt dus.

Soms is het ook heel gezellig met zn 3en :slightly_smiling_face:

Als de groep groter is, maakt het niet heel veel uit. Maar denk dat het met z’n 2’en vaak wel beter gaan dan met z’n 3’en.

Ik fietste toen ik in de eerste/tweede zat altijd met twee andere meiden, ‘vriendinnen’. Een meisje was een beetje de leider van ons, zegmaar, de dominanste. Het andere meisje vertikte het om aan de buitenkant te fietsen (als je met z’n drieën fietst). Dus ik fietste altijd aan de buitenkant. Dit klinkt als iets heel kleins, maar het is behoorlijk irritant als je elke dag 2 uur op de fiets zit en om de paar minuten een auto langskomt. Dit is misschien wel iets kleins, maar alsnog, met z’n tweeén gaat het vaak beter.

Alhoewel, op vakantie ga ik vaak met twee andere meiden (anderen dan hierbovengenoemd), en daarmee gaat het vaak goed. Dat komt, denk ik, doordat de twee meiden heel goed met elkaar bevriend zijn, maar toch heel verschillend zijn. Ik heb beide kanten wel in me (rustig, gek) dus ik kan met ze allebei erg goed opschieten en we vormen een goed team.

Het ligt er maar net aan, haha!

Ik denk 3 wel. Maar als je 5 hebt, denkt ik toch dat dat minder is. In ieder geval met ruzies. Pretparken misschien niet.

Nou ik heb twee goede vriendinnen, dus samen zijn we met zijn 3en en nog nooit problemen mee gehad gelukkig…

ik geloof het wel qua 3, dat is gewoon één te veel. het kan ook gewoon goed gaan hoor, maar meestal niet.
maar dat van 5 en 7 etc vind ik wel onzin. 8 of 9 mensen, maakt toch niet zoveel uit…

Naar mijn ervaring is dat wel zo… maar het hoeft natuurlijk niet altijd een probleem te zijn. Er zijn sowieso op iedere regel uitzonderingen… en het is ook een verschil of je bijv. een keer met met een oneven groep iets leuks gaat doen (lijkt me minder problematisch) of dat je altijd met een oneven groep bent… als vriendengroep zeg maar.

Bij is het toevallig wel goed gegaan. Het vriendengroepje bestond uit 3 meiden en we hebben eigenlijk nooit ruzie in de groep gehad. Helaas is die wel uit elkaar gevallen omdat er één ging verhuizen naar de andere kant van het land.

Het kan wel, maar hoeft niet. Vroeger trok ik thuis altijd op met mijn neef en nicht. Alleen mijn neef en ik konden het altijd beter met mijn nicht vinden dan met elkaar :’) Maar ik heb ook twee vriendinnen en als we met elkaar afspraken deden we gewoon alles samen. Het was dus niet zo dat er een wat buiten viel ofzo! Was altijd super leuk :slightly_smiling_face:

met zn 3en gaat het écht kut. dat werkt voor mij helemaal niet.

Nee hoor, ik en mn beste vriendinnen zijn ook met zijn 3en en dat gaat altijd hartstikke goed,niemand valt buiten het groepje dan. :wink:

Dit klopt wel inderdaad. Vooral met pretparken en dergelijke. Ik had eerst een vriendengroep en met dat soort dingen viel ik er altijd buiten… We waren met 3 vriendinnen en soms waren er dan nog 2 vrienden mee. Het was dus altijd oneven.

Bij mij is het een hele tijd goed gegaan, maar ik heb nu toch het idee dat het wat minder gaat… dus ik denk dat dat vaak wel klopt.

Heb ook een vriendengroep die bestaat uit 3 personen, het kan wel irritant zijn want soms heeft 1 persoon even geen behoefte aan de ander en dan valt er wel is iemand buiten, ja. Maar ik heb niet het gevoel dat het standaard 1 persoon, we verdelen het wel redelijk goed zeg maar.

Wij waren een aantal jaren terug met z’n 5en en er waren idd altijd spanningen. Vooral omdat er toch vaak 1 buiten viel met schoolopdrachten of andere dingen. Nu wij met z’n 4en zijn zijn de spanningen ook weg.

Bij mij helemaal niet, had eerst een groep van 9 meiden en nu zijn we met 7, nooit last van gehad dat er één iemand buiten viel.