.

.

misschien kun je alleen de punten bij laten knippen zodat het toch wat gezonder oogt?

ik wou ook dat er zo’n middeltjes bestonden want mijn haar is ook niet perfect :frowning_face:
mr als je haar dood is zou ik het toch laten afknippen, want het duurt wel een tijdje maar als je haar weer lang is en je het geod verzorgd hebt heb je teminste weer mooi haar :slightly_smiling_face:

Haarmasker van Dove; Intense Repair. Werkt heel goed (:

haarmasker van John frieda, deep conditioner, een rode pot, heb hem zelf ook, mijn haar was ook best dood van het verven en stijlen, en nu is me haar superzacht en me puntjes zien er ook gezonder uit!

Ga eens kijken naar Goldwell haarmaskers :slightly_smiling_face: Het is wel iets duurder maar werkt wel perfect! Wij werken met dit merk op de kappersopleiding :wink:

succes!

serum laat je haar er weer gezonder uit zien! Maar producten kunnen je haar toch niet gezonder ‘maken’, dus als je je er echt aan stoort vrees ik dat je het zal moeten afknippen.

Ik heb altijd henna plus bij de voordeel shop :slightly_smiling_face:
Werkt super goed!!
Mijn haar glanst helemaal en voelt ook veel gladder aan

Dood haar kan niet levend worden. Gespleten haar wordt niet meer heel haar. Ik heb zelf ooit een fout gemaakt door mijn super dunne haar 2x te permanenten. Gevolg het was dood, brak af, gespleten… Je kunt veel maskertjes gebruiken zodat het er wat levendiger uit ziet, je hebt wel sprays ‘zogenaamde repair’ die het wat beter er doet uit zien. En verder laten groeien en stukken er af knippen. Ik was 18 toen ik liet permanenten, ben nu 20, had altijd lang haar, heb het aantal keer tot schouders laten knippen, nu is het weer tot borsten om het zo maar te zeggen en weer helemaal gezond.

Ooh vitamine B pillen slikken helpt wel bij het groeien. Ben er nu een aantal maanden aan en heb ook overal baby haar, krijg hele nieuwe haarlijn, en het breekt haast niet meer, borstel niet meer alles er uit.