....

djfksdhfjksdhfjkdshfjdsfdsjkfh

Wauw, heftig…

Kinderbescherming bellen.

Ik kan je helaas niet helpen, maar wens je wel alle sterkte toe. :frowning_face:

ze is 21
Wauw heftig blijf volhouden en ga daar weg zo snel mogelijk.
Je moet niet bij mensen zijn die je ziek maken.

Wow, wat heftig! Ga alsjeblieft praten met iemand, kindertelefoon, vertrouwingspersoon van school? Heel veel sterkte!

Vreselijk, echt…
Inderdaad, zoals hierboven al is gezegd, praten met mensen. Heeel veel sterkte!

Beste advies wat ik jou kan geven is de kindertelefoon bellen of het adviespunt voor huiselijk geweld. Dit verdien jij niet, want jij hebt niks verkeerd gedaan. Gezien je leeftijd is er een mogelijkheid om weg te gaan van al die drama en opnieuw te beginnen. En dat support ik ten zeerste. Veel succes en help jezelf! Want je verdient het. Je bent veel meer waard dan je denkt.

Heftig, zou het wat zijn om hulp te zoeken?

En ik hoor dat je bang bent dat je helemaal alleen bent als je het huis uit gaat maar dat valt vaak heel erg mee. Je zit dan niet meer in je thuissituatie, kan zelf beslissingen maken en ontmoet nieuwe mensen. Hopelijk ga je dan een veel betere periode tegemoet!

Sterkte!

Meldpunt huiselijk geweld? Ben je 21?

Bah, ik kreeg gewoon kippenvel toen ik het las. Aangifte doen, ga naar een blijf-van-mijn-lijf huis!!

Veel sterkte <3

Ontzettend bedankt voor de steun. Ik ben inderdaad 21, maar ik ben Marokkaans. Dan mag je alleen uit huis als je getrouwd bent. Naar een blijf van mijn lijf huis wil ik niet. Dan moet je helemaal naar een andere provincie en dan verlaat ik de mensen die er voor mij zijn. Dan kun je wel af en toe afspreken, maar dan ben je niet meer binnen handbereik en dan groei je uit elkaar. Het is allemaal heel moeilijk. En ik geef mezelf deels de schuld van alle pesterijen op alle scholen, omdat ik daardoor de conclusie trek dat het aan mij ligt. Ik reageer ook fel op onrecht en ze zien daardoor dat ik snel hap en dan hang ik. Daarom verwijt ik het mezelf heel erg.

+ echt heeeeeeel veel sterkte meid!

heel veel sterkte!x

niet doen het is niet jouw schuld!!!
het is nooit jouw schuld.
heeeeeeel veel sterkte en succes
xxxxx

Heeft het met je geloof te maken of is dat de cultuur… ik ben zelf moslim en nergens in de koran staat dat je in zo,n situatie niet uit huis mag. Sowieso is jou vader heel verkeerd bezig als hij een goeie moslim wil zijn. Dus ik zou een appartement in een andere stad zoeken en een nieuwe start maken. Of misschien bij een nicht wonen of samen met een zus of nicht gaan wonen.

Inderdaad, bel de kinderbescherming! dit is niet normaal.
en op school misschien met de mentor een klassengesprek starten dat je ook kan uitleggen dat je autistisch bent, misschien helpt dat ook.
ik vind het heel naar voor je, ik hoop dat je het zo snel mogelijk weer naar je zin kan krijgen! en anders zijn wij alle meiden van girlscene er voor je !

xxxxx

Je moet echt iemand zoeken om mee te praten, een vertrouwenspersoon ofzoiets… Dit is echt heel erg!
Blijf wel in jezelf geloven! Probeer het op te lossen, geef het nooit op!