-

-

Heel toevallig dat zij op dat moment de winkel binnenkwam.

Ik denk dat het raar is dat hij ook met je danste en alles toen hij een vriendin had, en dat jij dat ook deed terwijl je dat wist. En waarom was je vriendin terleurgesteld dat hij zoveel met jou deed als hij tóch al een vriendin had?

En ik denk dat je grootste probleem niet is dat hij een vriendin heeft, dat mag hij zelf maar oplossen, maar je moet je focussen op je vriendin. Vriendinnen zijn belangrijker dan een jongen met een vriendin die vreemdgaat. Want hoe weet je of hij dan niet ook het zelfde doet als jij met hem hebt?

Sorry als het lullig overkomt. Ik zeg wat ik denk :stuck_out_tongue:

wat een vaag verhaal, je zoende midden in een winkel?-.-

-

Ik heb écht m’n uiterste best gedaan om het aandachtig te lezen, maar ik snap er niets van?

ik vind het ook een vaag verhaal. maar probeer met je vriendin te praten en anders een brief te schrijven en door dr brievenbus te gooien.

Over die vriendin van je: ja, ik vind ergens wel dat ze gelijk heeft. Je bent een vrij slechte vriendin als je dat allemaal achterhoudt. Aan de andere kant komt ze ook een beetje als een dramaqueen over. Dus allebei fout in mijn opinie.
Over die jongen: tja, wacht af en zie of hij het uitmaakt of niet he.

-

Misschien moet je eens beter opschrijven wat de frustraties tussen jullie nu precies allemaal zijn? Dan kunnen we je ook beter helpen

Ik vind het vooral vaag dat jij en je vriendin samen een jongen leuk vinden die bezet is…
Ga nadenken: is het wel een goede vriendin? Zo niet, zou ik niet teveel aandacht meer aan haar besteden (want ze doet wel raar ja). Dan moet je maar afwachten hoe het met die jongen loopt.

Als je vriendin aan de andere kant wel echt een goede vriendin voor je is, en jullie hebben echt een leuke tijd samen, ga dan goed met haar praten. Zet dan ook die jongen helemaal uit je hoofd. Zeg haar dat het stom is om ruzie te hebben over een jongen die toch bezet is, want dat is het ook haha. Zij moet gewoon wat minder zeuren, en jij moet niet zoveel aanpappen met jongens die zij leuk vindt.

-

Precies daar stopte ik met lezen en wilde ik zo een reactie plaatsen :’)

-

-