2011

Schrijf hier een kort stukje over hoe 2011 voor jou was. wat leuk was en wat minder leuk was, alles wat je nu kwijt wil en in 2012 wil vergeten!

klote.

2011 was echt een rot jaar
-Mijn buurman pleegde vorige week zelfmoord en ik heb het gezien
-mijn moeder werd geopteerd aan haar rug en kan nu amper lopen
-Heb enorm veel problemen aan mijn borst gekregen en ben meer dan de helft van het jaar thuis gebleven
-ben flauwgevallen gevolg:3 tanden uit en een hersenschudding

Gelukkig heb ik dit jaar ook een enorm toffe jongen leren kennen die ik nooit meer kwijt wil <3

2011 was voor mij echt een héel erg goed jaar ,
natuurlijk zijn er dingen misgelopen maar over het algemeen was het stukken beter dan 2010! Ik heb zoveel nieuwe mensen leren kennen in 2011 !

Hopelijk wordt 2012 nog beter .

Ik heb meer in 2011 gehuild dan in de 5 jaren daarvoor bij elkaar :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn ex ging vreemd en ik woonde bij hem dus weer terug naar huis.
Werd ziek en kwam in het ziekenhuis: moest daardoor van school af.
Heel veel vrienden verloren omdat ik ziek werd.
Geld schulden.
Stiefmoeder kwam te overlijden en nu is mijn vader iedere keer helemaal depri en heeft ook gezegd dat ie niet meer wil leven. en als ik bij hem kom moet ik hem onder de douch gooien en zn koelkast bekijken want hij at niets meer en als ie iets at was het over datum… (gaat nu wel beter)
En nog veel meer gezeur!

Maar nu een goud vriendje<3

2011 was een vervolg vn de voorgaande 8 kut jaren…
Enige lichtpuntje; dat ik ben verhuist naar een heel leuk huisje.
& mijn vakantie naar nyc samen met en vriendin

Ik heb leuke nieuwe vrienden gemaakt + 2 asielkatten een beter leven gegeven. En verder gaat het leven z’n gangetje.

Ik hoop dat 2012 een veel leuker en mooier jaar wordt want:

• Mijn ouders hebben hele erge ruzie gekregen, dat ik samen met mijn moeder midden in de nacht naar mn oom en tante ben geweest.
    -Mn opa ging bijna dood want hij had een ernstige longembolie
  • Hond van mn opa en oma is ingeslapen

Maar ook wel weer leuke dingen! :

• Super lieve meid ontmoet die bij mij in de klas zit en is nu mn beste vriendin!
  • Een jongen ontmoet die super lief is!
  • Nog een jongen ontmoet die vind me leuk, en dat is zo schattig. hihihi
  • Na een ruzie met mn vriendin van vorig jaar is alles weer helemaal goed en zijn we weer super goeie vriendinnen!
  • Ik volleybal nu 5x in de week dus dat gaat goed (:

Btw. leuk forum upjeee (:

met up’s en down’s op naar de 2012

Jongen ontmoet → gekwetst en vertrouwen beschadigd. Hm, dat is het wel voor 2011.

Doe mij maar 2012.

2011 was een verschrikkelijk jaar voor mij. Ik hoop dat het allemaal beter gaat in 2012.

Bij mij is het ieder jaar hetzelfde gezeur. Dus 2012 zal wel niet veel gaan veranderen voor mij. :’) Misschien kom ik hier 31 dec 2012 nog op terug hahaha.

2011 was een jaar vol veranderingen voor mij :stuck_out_tongue: Heb mn examen gehaald, ineens een baantje gekregen bij de supermarkt, woon nu op kamers en studeer hbo :slightly_smiling_face: Maar zie mn vriendinnen echt zo weinig nu doordat we allemaal gingen studeren. Dus ik hoop dat in 2012 weer betere vriendschappen komen…

-awesome mensen leren kennen
-eindelijk een beste vriendin

-beste vriend aangereden
-ruzie met beste vriendin
-Kankervondekt bij opa
-sechte cijfers

Ik heb wel zin in 2012, een nieuw jaar :slightly_smiling_face: Al was 2011 opzich niet heel slecht.

ik hoop toch dat 2012 een beter jaar word!

Dit was een raar jaar.
Ben veel goeie vrienden verloren. Die besloten ineens niet meer met me om te gaan.
Ook heb ik mijn relatie van 2,5 jaar verbroken.
Maar ook ben ik weer in contact gekomen met een oude vriendin die ik nu weer dagelijks spreek & ga met haar hele vrienden groep om.
Allemaal heel dubbel, maar ik kan niet wachten op 2012. Dat jaar wordt zoveel beter!

ik heb dit jaar ontzettend veel ups & downs gehad, but it was totally worth it!
hopelijk wordt 2012 even goed en misschien zelfs nog beter :wink: