....

-

Yep, ik had dat vroeger ook.
Inmiddels vind ik het okee… laatste worden voor het best bewaard!

ik heb dat ook altijd , maak me der niet meer zo druk om…

-

ik heb dat ook … haha

Ik word ook altijd als laatste gekozen. Fuck it.

Ik word ook vaak als laatste gekozen, nou eigenlijk was dat op de basischool. maar dat boeit me geen ene donder.

haha, ach ja. het is m’n eigen schuld dat ik zo dramatisch ben ik sport, dus het boeit me ook neit zo veel. :’)

Ik heb dit ook wel gehad, maar niet omdat mensen mij onaardig vonden of iets, maar gewoon omdat ik zo belabberd sport, ik kan op het gebied van sport echt helemaal niks haha en met mij in het team verlies je gegarandeerd. Ik trek me er gewoon niks meer van aan, al snap ik dat het vervelend kan zijn.

Ik heb het ook wel eens gehad, niet altijd. Maar mensen kiezen gewoon de sterkste mensen en blijkbaar ben je dus gewoon slecht in sport. Dan kan je er dus voor kiezen om beter te worden in sport, beter samenwerken, beter je best doen of het accepteren en het zo laten.

Hey, ik doe de sportlerarenopleiding en teams laten kiezen door de kinderen zelf is idd het slechtste wat je kunt doen! Het duurt niet alleen lang waardoor de intensiteit van de les afneemt, maar vooral heb je te maken met vriendjespolitiek en als laatste gekozen worden omdat je niet zo goed bent in gym/ je wordt onderschat. Als dit nog steeds voorkomt, zeg het dan tegen je leraar! Of laat meisjes eens als eerste kiezen :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook wel eens gehad, het is niet leuk inderdaad, maar ik weet ook van mezelf dat ik in sommige sporten ook gewoon heel hard faal, zoals bij voetbal of softbal. Dus dan kan ik het nog begrijpen, ik zou ook niet heel vrolijk worden als ik zelf heel goed zou zijn en ik had iemand van mijn niveau in mijn team :’)

Volgens mij werkt dit kiezen van teams door kinderen zelf ook pesten en minderwaardigheidsgevoelens in de hand. Het is denk ik het beste als het volledig willekeurig wordt gekozen door nummers/aanwijzen door leraar.

Ik had dat ook vaak, maar het komt omdat ik gewoon niet goed ben in sport. Ben blij dat ik nu in 5havo geen gym meer heb :slightly_smiling_face:

-

ik word nooit als laatste gekozen, ben niet heel knap ofzo val gwn op. Vroeger ws ik heel erg verlegen maar je moet je niet over je heen laten lopen en je bek open trekken anders word je nooit als eerste gekozen, het is gwn zo (a)

Niks van aantrekken…(;

Last but not least, of niet dan?? (:

had ik ook, maar sinds ik beter me best doe en ze zien dat ik best goed ben heb ik dat niet meer! nu zeg ik niet dat jij je best niet doet hoor… maar probeer je goed in te zetten!