-

-

jongens die op vakantie zijn willen gewoon even lekker lol maken met hun vrienden! dit betekent dus niet als je even niks van hem hebt gehoord dat hij je meteen vergeet! maak je er niet te druk om, hij wil denk ik gewoon even lekker vakantie vieren met zn ’ maatjes’ en als hij thuis is zal alles weer hetzelfde zijn!

Je bent alleen maar bang om hem kwijt te raken, en het zou heel gek zijn als juist die angst ervoor zorgt dat je hem kwijtraakt.
Hij heeft je gezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken, neem zijn woorden nu voor lief en ga iets anders doen (: ga een fotoboek in elkaar zetten, ga naar de stad, volg een workshop van iets, leer koken, dat je veel tijd hebt betekent juist dat je er misschien iets mee kunt doen!
En gewoon elke dag uitkijken naar het msn’en met hem, daar is niks mis mee. (:

-

Herkenbaar praat er na de vakantie nog een keer goed over met hem! Hij al je begrijpen en een dikke knuffel geven en je geruststellen dat jij je niet zo veel in je hoofd moet halen.

Ik snap best dat de mensen om hem heen t best irritant vinden… Ik bedoel hij is lekker op vakantie hij hoeft toch niet elke dag op msn te komen?

-

zeker, anders raak je hem nog kwijt omdat je hem niet kwijt wilt raken. Met af en toe wat minder contact ben je hierna weer extra blij met dat hij thuis is, geef hem de kans om je te missen.

Ik begrijp je wel meisje, ik heb zelf ook verlatingsangst. Ben altijd bang om vrienden/familie/liefde kwijt te raken omdat ik al veel ben verloren in mijn leven. Maar als hij zegt dat je je geen zorgen hoeft te maken dan moet je dat niet doen, ga lekker andere dingen doen, hou jezelf bezig met nieuwe hobbies, sport ofzo?

En idd, heef hem de kans om jou ook te missen, doe eens een beetje hard to get hahahaha

-