.

.

Nja het komt niet vaak voor, maar echt heel raar is het ook niet denk ik

Oh, wat leuk toch!
Wees er blij mee.

Ik kan het best begrijpen, ik heb ook best een lieve mentrix met wie ik in principe best vriendinnen zou kunnen worden. Alleen het is eigenlijk niet professioneel, maar aangezien jij over een maandje toch van school af bent, waarom niet? :grinning:

Wat heb jij een prachtige naam,mocht dit jou echte naam zijn.

Ik weet niet of het ‘normaal’ is. Hoe oud ben jij, en hoe oud is zij? Ik had ook een goede band met een leraar. Maar toch afspreken, nee ik moest er niet aan denken. Maar hij was veel ouder. Dus het hangt een beetje van je leeftijd af.

hahaha omg, dit had ik gepost kunnen hebben :stuck_out_tongue:
Ik ben ook sterk bevriend met mijn lerares/mentrix. Bijna precies op de manier waarop jij dat bent, alleen houden wij de duidelijke grens aan dat, zolang ik nog op school zit, ik daar in principe niet thuis kom. Dat hoort niet als leerling, vinden we. Ik zit nu ook in mijn examenjaar, en mijn mentrix zei ook dat we nog wel gewoon contact hielden en zouden afspreken.
Ik vind hier niets mis mee. We kunnen het erg goed vinden en hebben veel aan elkaar. Ondertussen bevoordeelt ze me niet met cijfers of wat dan ook, en in de les loopt ze met iedereen wel te kloten.
Persoonlijk heb ik er alleen maar profijt van dat we zo’n goede band hebben, aangezien ik gewoon heel veel steun bij haar vind en ze ook een erg zekere factor is voor mij.
Sommigen vinden dit wel apart btw, maar als jullie allebei heel goed weten dat het gewoon een soort vriendschap is, en niet meer en niet minder, is er niets aan de hand!

Het is apart, maar leuk =)

Ik vind het wel iewl dat ze zegt dat ze jou een van de mooiste meisjes uit de klas vind. Dat is voor mijzelf grensoverschrijdend.

Beetje…

kan ik me niet voorstellen… bevriend zijn met een docent… maargoed als jullie het houden bij vrienden zijn dan is het toch goed? C=

Daar ben ik het mee eens. Er moeten wel grenzen blijven zolang er nog steeds een machtsverschil is tussen jullie beiden. Over een maandje kun je doen wat je wil, omdat er dan niet langer zo’n afhankelijkheidsrelatie bestaat van leraar-leerling.

.

Lijkt me wel leuk en grappig toch :stuck_out_tongue:

haha, dit doet me denken aan het verhaal ‘Matilda’
Maar het is alleen maar goed toch? En als jij je er gewoon goed bij voelt zou ik zeker nog een keer bij haar langs gaan ofzo.

.

Ja, dat boek is van Roald Dahl.

.

Ik vind het ongepast. De houding die ze aanneemt is niet professioneel imo.

Het goed kunnen vinden met je lerares, daar is niks mis mee en er is ook niet heel direct iets mis met een vriendschap tussen jou en een lerares. Maar ik betwijfel of ze zich professioneel tegenover jou en de rest van de klas kan gedragen als jullie echte vrienden zijn. Dat is een relatie die docenten wordt afgeraden al vanaf het begin.

.