---

-

hoort dit niet bij lifestyle beschouw maar als een upje

klinkt als een paar symptomen van depressief zijn? Ik wil je niks aanpraten hoor

Ik dacht eerst ook Lifestyle, maar hierbij staat Health, dus toen koos ik dit maar. :’)

-

dit is voor mij best herkenbaar, al heb ik het nu niet meer. maar ik had vroeger best vaak dat ik zo’n heel vaag gevoel had alsof ik gewoon niet helemaal wakker was en alles om me heen niet echt meemaakte ofso. heel vaag was dat
maar nu slaap ik beter en heb ik het niet meer. misschien moet je beter eten ofso?

Probeer s’ morgens de dag goed te beginnen. Waarschijnlijk ben je dan de rest van de dag vrolijker!

dat heb ik soms ook wel eens. Dat ik aan tafel zit, al m’n zusjes aan het praten en dan denk ik van: ‘Wow, wacht even, waar hebben we het over?’ En dan vraag ik dat ook :stuck_out_tongue: Ik zit dan meestal heel diep in gedachten, kweet niet of dat bij jou ook zo is.
Voor de rest kan ik je niet echt helpen. koffie drinken? :stuck_out_tongue: Of gewoon mee proberen te praten in bijv. een gesprek.

ze zegt net dat ze wel gewoon vrolijk is.

Ja dat eerste wtf, dat heb ik ook soms. Ik snap het echt niet. Het is niet dat ik er ff niet bij ben, maar dan ben ik iets aan het doen, en dan zie ik dat ik het doe, maar voel niet echt dat ik het doe. Alsof m’n ziel er een beetje buiten hangt ofzo.

-

Misschien heb je slaapproblemen. Als je bijvoorbeeld slaapapneu hebt ben je ook moe zijn terwijl je genoeg geslapen hebt. Waarschijnlijk is het dat niet, maar het kan geen kwaad om het na te gaan toch!

Dit ging trouwens over het tweede, maar dat had je vast wel door :’)

Oh dat heb ik ook zo vaak. Dat komt denk ik iets in je hersens ofzo volgens mij heeft bijna iedereen dat wel eens. Ik weet niet of daar onderzoek is naar gedaan of wat dan ook, want heel veel van het menselijk lichaam is nog onbekend dus misschien moet dit gedeelte nog onderzocht worden ofzo :stuck_out_tongue: maar in iedergeval is het denk ik niet heel erg ofzo. Misschien dat je lichaam zo moe is dat het vanzelf gaat slapen of dromen terwijl je wakker bent ofzo? Tips tegen moeheid is vroeg naar bed en minder stressen.

dit.

heel herkenbaar bij mij… ik weet niet wat je ertegen kunt doen, want ik zit ook vast namelijkk :blush:

-

Ik heb precies hetzelfde, ik heb dan op dat moment gewoon een lage bloeddruk. Heel veel meiden / jonge vrouwen hebben daar last van.
Als ik dit heb dan eet ik een paar zoute dropjes of iets anders waar zout in zit en dan voel ik me weer beter!

Ik weet precies wat je bedoelt!:open_mouth:
ik heb dus hetzelfde, en is heel vervelend…
ik weet ook niet wat ik er tegen kan doen:(

pfeiffer?

-