.
.
ik had dit ook, echt heel vervelend.
ik wist ook niet hoe ik hier mee om moest gaan. ;S
maar nu is het helaas uit
Ik herken het helemaal… ik maak me ook om elk klein dingetje zorgen. Maar ik probeer mezelf er over te zetten en gewoon te denken aan de goede dingen, anders maak ik mezelf alleen maar gek. ook betert dat wel als je wat langer een relatie hebt denk ik… bij mij in ieder geval toch
Is het om die reden ook uitgegaan of dat niet?
ja, helaas wel :’(
het leek net alsof hij me niet meer leuk vond.
hij ging ook verdacht veel om met 2 andere meisjes.
dus ik werd helemaal gek want ik wilde geen misverstanden maken met die 2 meisjes, ik wilde niet paniekerig overkomen en ik wilde hem niet gek maken met ‘‘vind je me echt nog wel leuk?’’ enzo. ik werd echt helemaal gek dus heb ik er maar een punt achter gezet.
.
tijdens mn ‘‘gek worden’’ had ik ook steeds een verschrikkelijk ongelukkig gevoel. alsof het al uit was ofzo.
Heej SHOPWAR,
Ik heb hier ook ongelooflijk veel last van, ik heb op het moment ook een vriendje en ik ben zo ongelooflijk bang om hem kwijt te raken aan een ander, of omdat hij gek van mij word dat hij het dan uit maakt.
Mijn vriendje moet wel iets van 3x in een week zeggen dat hij nooit bij mij weg gaat. Ik ben ook super bang om hem kwijt te raken. Ik ben inmiddels al 11 maanden samen met mijn vriendje en hij doet echt zijn best om mij van mijn onzekerheid af te helpen. Vraag anders aan jouw vriend of hij jou ook wilt helpen, het helpt egt .
Ik hoop dat dit je heeft geholpen!
IK KEN DITT!!!
Mijn vriendje deed aan het begin heel veel moeite voor mij, onder andere lieve smsjes. nou moet ik bijna smeken om alleen ‘‘slaap lekker’’
Jaa, ik soms ook helaas.
ik herken dit zooo goed van vroeger ;p
het punt is, maak je niet zoveel zorgen! die zorgen kunnen ervoor zorgen dat je je anders gedraagt en dit zal je vriendje niet zo leuk vinden wat nare gevolgen kan hebben :s
hij vindt je vast nog wel leuk! zoals je zei, jullie hebben nog niet zo lang. En het is ook logisch dat hij niet steeeds kan smsen, hij denkt vast dat dat niet meer zo nodig is. laat hem gewoon soms eens weten hoe graag je hem wel ziet en let op hoe hij reageert, alles is vast oke!
herken het.
Kijk jij moet je leven niet van hem laten afhangen.
Wees onafhankelijk maar niet teveel.
Mee eens. Een relatie bestaat uit 2 personen die elkaar leuk vinden, hij is niet de enige in jullie relatie. Jij bent er ook, en het feit dat jullie samen zijn wilt zeggen dat hij jou leuk vindt en jij hem. Als dat niet zo was zou hij nu met iemand anders samen zijn.
ik herken het ook erg hoor! in het begin moeten jongens het meisje nog veroveren en zodra dat gebeurd is, dan gaan zulke dingen als smsen op een laag pitje staan. ik werd er ook onzeker door en vond het jammer, maar daar moet je denk ik wel mee leren leven. praat met hem hierover en maak afspraken, dat klinkt misschien officieel, maar het maakt je wel veel rustiger! en bij mij is het nu zo dat ik niet elke dag meer iets hoef te horen omdat het toch wel goed zit, en jij zelf ook je leven leeft!(: succes!
upje, succes!
.
ik herken het wel inderdaad, maar ik had dat ook met een jongen vorig jaar (al was dat niet helemaal serieus iets) en het duurde altijd heel lang voor hij terug smste + ik werdt op een gegeven moment heel jaloers (dat heb ik heel snel) en ging ik helemaal alles nazoeken qua krabbels op hyves e.d. Maargoed op een gegeven moment was ik echt compleet verliefd en toen was dat eigenlijk weg omdat ik wist dat het goed zat. toch ist over nu hoor omdat hij beetje problemen had met zichzelf…
heel herkenbaar!
de ene keer geeft hij je veel aandacht en soms net wat minder of helemaal niet. dan ben je echt van: he wat heb ik nou weer gedaan? vindt hij me niet meer leuk?
en dan is ie bijvoorbeeld weer online of stuurt weer smsje en dan ben je weer helemaal vrolijk.
dat heb ik iets van 3 maanden volgehouden en toen heb ik het erover gehad met hem. nu probeert hij het te zeggen als hij een hele dag niet online komt ofzo. dat ik weet dat het niet aan mij ligt.
en naja het gaat het afgelopen jaar gewoon helemaal top.
succes!