90210

Afgelopen vrijdag zat ik het te kijken, verbaasde me echt over de dunheid van de (meeste) meisjes erin…
Wat ik nog het schokkendst vond was dat de hoofdpersoon, ben even haar naam kwijt, tijdens de lunch een klein bakje sla at!! Wat voor een imago willen die amerikaanse producers hiermee geven?! Ik kan hier echt niet zo goed tegen. Wat vinden jullie ervan?

Het viel mij idd ook op dat Annie (de hoofdpersoon) erg dun was ja. ;O
Dat vind ik ook niet kunnen eigenlijk. 't is nogal een slecht voorbeeld.

hmm… ik heb half gekeken, was aan het leren + oppassen :stuck_out_tongue:
was eerste x dat ik keek en het leek me niet zo héél leuk, tenminste gossip girl vind ik veel leuker :ok_woman:
ik ga het denk ik niet volgen want ik doe rond die tijd meestal andere dingen tijdens het oppassen :’)

anyway, ik heb er niet echt op gelet op die dunheid ofzo, upjee =)

nee, geen goed voorbeeld idd!
dit zorgt weer voor minder zelfvertrouwen
en dit is in vergelijking met normale amerikaanse
tieners ook niet reeel. Aangezien amerikanen over het
algemeen niet het dunste volk zijn. Maar ze juist dáar
zich zo op dunheid en uiterlijk focussen…

Ja, gossip girl is inderdaad veel leuker!

Ik vind beide series erg leuk, maar ik heb toch het idee dat 90210 ‘realistischer’ is dan Gossip Girl.
Tja, er zijn nou eenmaal dunne meisjes, ik heb ongeveer hetzelfde postuur als zij heeft [alleen ben ik waarschijnlijk wat langer]. Ik heb er verder geen problemen mee, ik bedoel, ze wordt niet neergezet alsof ze perfect is en dat dit ook met haar gewicht te maken heeft, als ze dit wel hadden gedaan had ik het erger gevonden.
Ik had ergens gelezen dat het beeld dat ze met de serie neer wilde zetten was dat niet iedereen in Beverly Hills rijk was [daarom gaan ze ook met een oude auto naar school enzo].

Nee, dat ze dun zijn is tot daaraan toe. Dat kan idd de bouw zijn. Maar alleen een bakje sla als lunch eten is toch een beetje raar… en als de makers van het programma willen laten zien dat niet iedereen in Beverly Hills rijk is, waarom hebben ze dan een kast van een huis met een zwembad?

Dat is allemaal van die oma ofzo…
Ik zeg ook alleen maar wat ik gelezen heb.
En trouwens, wat is er eigenlijk mis met een bakje sla als lunch? Ik bedoel, dat kan je ook opvatten als hint van *mensen moeten gezond eten* Was het beter geweest als ze hamburgers had zitten eten dan? Je moet wel bedenken dat mensen zich toch aan de personen in tv-series spiegelen, als een persoon die door iedereen aardig gevonden wordt gezond eet, en jij vindt die persoon ook aardig, dan word je daar onbewust door beïnvloed. Net als dat je iedere keer chocola op de tv zou zien, dan krijg je vanzelf zin in chocola [oke, dit is niet bij iedereen zo, maar vaak wel]

hm, ach gezond eten is wel goed idd; moet
eerlijk zijn heb et nog niet gezien :flushed:
maar ik vind dat et ook wel es goed zou zijn als
níet de dunne meisjes populair zijn, maar goed ik
denk dat dat misschien weer neit goed is voor de
kijkcijfers…

ik kon het niet kijken vrijdag :frowning_face: bij mijn oppas gezin hadden ze geen Net 5. Weet iemand of de afleveringen ook online te bekijken zijn ergens?

Dat kind is wel erg dun ja!

het is mij eigenlijk niet opgevallen Ö