-

Meid, vergeet hem. Een jongen die het uitmaakt omdat zijn vrienden het willen… kom op. Je verdient beter.

Inderdaad, uit je hoofd zetten (ook al is dat heel moeilijk natuurlijk…). Hij verdient jou niet! Liefdesverdriet is een lang proces maar je komt er echt doorheen, zolang je maar niet aan hem blijft vasthouden!

x

Je kan niet binnen twee dagen zeggen dat iemand veranderd is of niet. Het is een kinderachtig jongetje die zich zelf beetje stoer vindt :’). Zo’n stomme meeloper. Get over it. Er zijn nog veel leukere jongens die jou behandelen zoals je dat wilt.

-

meis, je bent 13, laat het zitten:) je wilt geen vriendje die je laat zitten, relax maar je hebt een heel leven voor je:) toen ik 13 was ging ik ook nooit met jongens om, en nu juist heel veel, dus het verandert :wink:

Ja ik snap dat het vervelend is en omdat je niet veel vrienden hebt wil je weer naar hem toe omdat je denkt dat hij je leuk vindt. Maar misschien is dat niet eens zo? Hij doet alleen aardig en that’s it.
En niet zo denken dat jongens jou niet willen leren kennen. Misschien omdat je nooit tegen ze praat, praten zij ook niet? Jij moet de stap nemen, ga lekker gezellig met ze praten. Zul je merken dat het toch anders ligt dan jij denkt.
Neem de tijd, je vind wel een andere leuke jongen :’). Don’t worry het komt allemaal wel goed. Je bent pas 13.

wachten tot die volwassen is of om je smeekt