....

:confounded:

Ik kan t nog steeds niet geloven

Nou ik geloof dit niet hoor

Waarom niet?.. :confused: Je weet toch hoe gestoord sommige mensen kunnen zijn?

wtf.

ja ik heb wel vaker van dit soort rare verhalen gehoord… ook in m’n eigen woonplaats! echt ziek gewoon

Meisje van 13 en seks = WTF.
Meisje van 13 en seks met 3 onbekende oude vieze mannetjes = HOER.
Meisje van 13 en roken = SLECHT.

Nouja, dit is mijn mening in het extreem.

WUT?!
Niets over gehoord. Wel heel frappant.

Ik vraag of me ook erg af hoe dit meisje opgevoed is :confused:

Wat een slet.
En je hebt een irritante titel, sorry…

Je buurmeisje? Dat geloof ik niet.

Ja, nou, tis toch echt m’n buurmeisje hoor. Heeft ze zelf gezegd.

Ze kwam net bij me, ze zei zo: Ja, de media blaast het vet op, want ik deed het voor een pakje sigaretten met twee mannen.

Dacht je echt serieus dat ik zo’n buurmeisje heb die het mij dan ook nog eens zou vertellen?

Lol en in het artikel staat dit “De politie in het Schotse Dundee”… lijkt me niet dat de schotse politie iets voor de Nederlandse gaat oplossen of eh? :stuck_out_tongue:

Lol en in het artikel staat dit “De politie in het Schotse Dundee”… lijkt me niet dat de schotse politie iets voor de Nederlandse gaat oplossen of eh? :stuck_out_tongue:

dat artikel heeft het over schotland :stuck_out_tongue: ?

Trouwens… heeft dat kind geen vrienden waarvan ze kan bietsen ofzo :stuck_out_tongue: ?

EDIT: Owh… laatmaar :grinning: !

echt jonge, die meiden van tegenwoordig hebben geen zelfrespect… :s

Het schenen drie jongens op haar school te zijn (zie krantenartikel). Nog steeds hoerengedrag, maar in ieder geval niet met “vieze oude mannetjes”. : p

hahaha dat is nog erger, die vieze oude mannetjes zie je nooit meer terug, die jongens van je school dagelijks, en die vertellen het aan iedereen door XD

Oh, nouja dan seks met 3 jongens van school = HOER xd

voor zo;n 20 cent XD