/

.

Hm, ik vind het wel vreemd dat hij eerst zegtdat hij niks met je wilt en vervolgens zegt die tegenstrijdige dingen. Vraag hem duidelijk wat hij wilt? En je moet door blijven vragen over zijn verleden en om duidelijkheid vragen… Je moet hem nog niet vertrouwen, gewoon tijd nemen om alles uit te zoeken

‘die jongen wou geil smsen en toen ging een vriend van hem mee doen’

Die gast is 10 jaar ouder, is vroeger misschien een loverboy geweest, heeft drugs en geweld gebruikt vroeger…klinkt voor mij als iemand die je niet graag als vriendje wilt hebben, zelfs al is hij veranderd. Mensen houden altijd dat verleden vast, al gebruiken ze misschien nu geen drugs meer en dergelijke.

Ik zou ermee stoppen, maar wie ben ik om over jouw gevoel te oordelen.

als je het zo samenvat lijkt het inderdaad heel duidelijk.

nog meer mensen met advies?

Hij zegt dat hij verder niets wilt dus zoek de mogelijke problemen gewoon niet op. Hij kan nog steeds een loverboy zijn, hij is 10 jaar ouder etc
Lijkt mij een niet verstandig

ik vind het heel moeilijk om het contact te verbreken want dat heb ik al eens een keer geprobeerd, maar toen stuurde die me een bericht op msn en toen dacht ik van stik maar. en dan zit ik twee minuten later achter de comp om te reageren.

hij noemt mij ook zusje en ik hem dus grote broer en hij zegt dat hij me altijd zal beschermen

Je snapt zelf ook wel wat het beste is. Nu moet je er nog open voor staan.

ik heb nog nooit een vriend gehad dus dat telt ook mee denk ik, hij toont namelijk wel intresse in me en dat voelt gewoon heel fijn.

dit

Hoe oud ben jij, als ik vragen mag? Want ook dat ‘beschermen’ klinkt als een loverboy, helemaal als die jongen 10 jaar ouder is

ik ben zelf 17, hij zegt btw ook dat hij niks met me wil omdat ik nog minderjarig ben en hij geen zedenzaak op zijn naam wil maar dat hij als ik 18 was geweest wel werk van me gemaakt had

Ik vind dat je er gewoon mee moet kappen. het komt zelden voor dat een 28 jarige ook daadwerkelijk voor iemand van 17 valt zonder daar bedoelingen mee te hebben.

en hij is nu online en begint tegen me te praten, good for mee heb ik nog niet gerageerd

Ik zou als ik jou was een jongen zoeken iets meer van je eigen leeftijd en minder ‘zwarte’ achtergrond.

straks is het een loverboy. je moet er niet aan denken.

stop ermee, je weet niet waar je aan begint (en waar het eindigt.)

ik denk er al meer aan om te stoppen dan om door te gaan maar het is moelijk, hij is de eerste jongen waarbij ik het gevoel heb dat die toch wel gemeend intresse in me heeft

Stop ermee… dit gaat niet goed aflopen denk ik & als je telkens in de verleiding komt om hem berichtjes te sturen enzo; blokkeer hem op msn, verwijder hem, verwijder zijn mailtjes, zijn smsjes, zijn nummer, blokkeer zijn nummer. zeg duidelijk dat je geen contact meer wil. Ik heb ook een ex gehad waar ik maar niet van af kwam, toen heb ik deze drastische maatregelen genomen en ik ben zo blij dat ik die stap heb gezet!

Dat is ook de bedoeling als hij nog steeds in z’n loverboy-fase zit (wat ik wel denk). Ik zou er meteen mee kappen.
Een verleden van iemand, kan iemand veranderen, maar neemt nooit alles weg! Onthoud dat aub bij wat voor beslissing je ook maakt.

Mooie praatjes vullen geen gaatjes.

wow ik zou echt oppassen, ga je ook echt met hem om of spreek je hem alleen dagelijks op msn ofzo? ik zou dit niet aangaan, het leeftijdsverschil zoiezo al. 10 jaar is toch erg veel en dat laat hem waarschijnlijk erg dominant voelen. en alle foute dingen die je over hem hoort en laatst die mensen die je waarschuwden over dat loverboyverleden, ik denk dat je het uit de weg moet gaan. een goede relatie zou het zoiezo niet worden want hij heeft daar niet echt ervaring mee en met zijn verleden, daar komen wel problemen van. en stel die dingen over hem als loverboy zijn echt waar, dan heb je een zwaar probleem. door al die dingen moet je eigenlijk al genoeg weten maar je vind hem al erg leuk…