... :''(

De jongen waar ik zó giga verliefd op was en al 2 maanden aan het daten mee was, heeft gisteren gezegd dat toch hij niet over zijn ex heen kan komen en dus niet meer mij aan het lijntje wil houden en het beter was dat het dus niks meer wordt tussen ons… Terwijl dat hij anderhalve week terug nog zei dat hij mij zo geweldig vondt…

mijn hartje is gebroken…
meiden ik heb steun nodig!

*Gelukkig hebben we het wel goed uitgepraat en ik ben niet boos op hem. Maar wel diep en diep teleurgesteld en ik voel mij zo kut… ik ben echt kapot.
Dus nu zijn we gewoon vrienden, hoe moeilijk ik het ook vind om te accepteren.

Aaaah dat is altijd rot zoiets. Zoek afleiding ga leuke dingen doen met vriendinnen (shoppen,uitgaan) en kijk naar veel,veel andere jongens.

Wat kut voor je! Maar wees wel blij dat tie het eerlijk zegt en je niet aan het lijntje houdt.
Zoek idd afleiding met vriendinnen net zoals xroosmarijn zegt.

Het is gewoon een beetje een kuttijd. Met kerst enzo… zou hij eigenlijk naar mij toe komen. Doe ik ook, gelukkig nog 2 dagen stage en dan vakantie. Steun heb ik wel echt nodig. En waar ik wel echt vrolijk van wordt dat is shoppen! Alleen mijn budget laat het niet toe…

• haha dat van naar andere jongens kijken, of heel veel met ze praten helpt wel hoor.

idd het helpt echt naar andere jongens te kijken hoor. het is 2/3 weken uit met mijn ex en eigelijk zit ik er al nauwelijks meer mee:D:D

Lijkt het je slim om nog vrienden te zijn?

We waren eerst ook vrienden, en we konden toen al zo goed met elkaar opschieten. Ik ken hem ook al een tijdje. En daarna begonnen we pas te daten. Vrijwel meteen nadat het uit was met zijn vriendin. Maar hij is gewoon geweldig dus dan maar weer als vrienden.

Geef hem wat tijd en ruimte… als hij straks over zijn ex heen is kan hij misschien wel voor 100% voor jou gaan!

Hoe lang is het nu uit met zijn vriendin? Als het nog maar net is kan ik het me wel voorstellen, dan heeft hij gewoon wat tijd nodig. Als het al langer is wordt het lastiger… Is hij nog bevriend met haar/gaat hij nog met haar om of niet?

Oh, twee maanden dus zo’n beetje xD Nouja, dan moet hij het misschien nog ‘verwerken’ of misschien is hij bang dat zij het niet leuk vindt dat hij gelijk is gaan daten oid?

Nee hij heeft nog steeds contact met die ex. Ze spraken ook af. En dat wist ik, maar hij zij al van het begin dat hij het gewoon nog niet echt wist. Hij moest het zelf even uitvogelen. Maar hij wil gewoon even rust. Achja ik ben al een stuk vrolijker dan gisteren :slightly_smiling_face:. Ik ben gewoon te vrolijk type om lang sip te blijven.