-

-

ik niet, sorry

touperen?

haarband maar dan er gewoon in zetten en niet er door halen zeg maar, verder weet ik ook niet, dus up

Ehm… misschien twee losse vlechten maken, die over je oren heen hangen?

Of zegmaar zo’n ‘half opgestoken’ kapsel?

-

Een staart of losse vlecht en dan wat plukjes naast je hoofd loshangen voor je oren. Of een hele losse knot zodat je haar net heel strak naar achteren zit maar nog beetje voor je oren ofso

Ik heb geen idee, ik had vroeger 1 flapoor maar die is rechtgezet zegmaar… Maar als je een staart indoet, doe dan geen grote oorbellen in, dan valt het al stukken minder op vin ik :slightly_smiling_face:.

hehe, ik ben net vanochtned van myn verband af.
was voor de 2e keer geholopen aan myn flaporen. vorig jaar ze allbei recht laten zetten. 1tje mislukt en nu dus nog een x de rechter laten doen. en ik hoop dat het deze x gelukt is.

maargoed hier heb je nix aan. ehm ja als je staart in moet gewoon het haar rond je oor los eromheen. ik weet verder nix ik vond het zo afschuwelijk bij mezelf dat ik me haar nooit anders deed dan los. daarom heb ik er ook wat aan laten doen

iig. succes =)

Je haar in een knotje doen, en er dan van die plukkies uithalen. Dus een losse knot maken.

idd, een nonchalante knot.

-

krullen?

Ik heb geen tips helaas, ik weet niet zoveel over kapsels. Maar kan je niet proberen zelfverzekerder zijn?
Sorry, meer weet ik niet. Ja, vragen aan een kapper?? Die weten het vast wel!
Suc6

Ik heb ook niet zo’n hele rechte oren en als ik een staart doe, doe ik een paar plukje een beetje voor mijn oren, heel onopvallend.

Ik heb ook flaporen, ik vind het echt heel erg irritant ><’
Maar wat ik altijd doe is een lage staart/half op mn hoofd een start en dan niet strak naar achter, maar losjes vastmaken zodat het over je oren valt, kan goed als je laagjes hebt.
Als ik ga zonnen in de tuin bijv. doe ik gewoon een ruig knotje maken. Dan ga ik tegen de haarrichting in om de plukjes van mn pony te pakken en doe die met een klipje een beetje bolstaand naar achter. Daarna met een puntkam de rest van mn haar een beetje boller maken en een beetje met mn hand door mn haar zodat er een paar plukjes uit vallen.