-

-

What the hell…
Ga een schoenenwinkel binnen, pas ze, maak je eigen keuze.

;/

Haha, volgens mij zien die er gewoon hetzelfde uit als een andere maat? XD

mhh te grote birckenstocks vind ik eigenljk niet zo heel mooi,
ik heb in mn birkenstocks 36 en mn voeten zien dr al best wel groot uit…
maar als jij ze graag wil gewoon kopen meid

Ojee maat 41. Lieve help. Nee dat kan echt niet.

try it?

-

Uh nee :stuck_out_tongue:
Ik heb maar 40 / 41 en kan met birkenstocks maar 39 aan.

Haha, kan wel hoor denk ik, het is maar net hoe het in verhouding met je lichaam er uit ziet.
Maar dan nog, ik zou me daar niet zoveel van aan gaan trekken.

Als je 1.50 zou zijn met maat 41, ja :pensive:

Nou ik vind het geen rare vraag eigenlijk, die dingen maken je voeten best wel lomp. En als je dan ook nog een skinny drboven hebt en al grote voeten kán het er best raar uitzien.

Kan denk ik wel.
Zo groot is maat 41 toch ook weer niet?

Als je voeten in verhouding inderdaad niet gigantisch zijn. Ik geloof dat de gemiddelde vrouw maat 40/41 heeft, het zou me in ieder geval niks verbazen. Dus ik zou zeggen gewoon doen.

Valt wel mee… maar als je supermager bent en heel klein is dat wel raar. Dan is zoiezo een grote schoenmaat weird. Maar bij Birkenstocks moet je wel een maat, misschien 2 maten, kleiner hebben dan je gewone schoenmaat. (Ik heb ook 41 maar loop met op een birkenstock maat 39)

Stilleto’s of andere hoge hakken staan niet zo mooi bij meiden met grote voeten. Maar Birkenstocks kunnen wel hoor, denk ik.
Gewoon proberen in de winkel.

hoge hakken staan dan juist wel mooi. Je voeten lijker er korter door.

Ja ik vind dat het wel kan hoor.
Mijn vriendin heeft ook maat 41 en bij haar staat het ook leuk.

Weet je he.
Maat 41 is niet groot.
Dus zeik niet. Wees blij dat je geen 47 hebt oid.

De meeste vrouwen/meiden die ik heb gezien met hoge hakken, vond ik echt niet mooi! Maar misschien kwam het ook doordat ze best wel dunne benen hadden.

-